  • Data: 2009-09-14 21:40:56
    Temat: Re: Gdzie płytki drukowane z pliku tif?
    Od: "Robbo" <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Te zrobione z pliku TIF? A jak załatwiłeś wiercenie (bez pliku z
    > programem wierceń)? Zrobili "na oko" (czyli gdzie im się wydawało, że
    > otwory powinny być), czy całkiem bez wiercenia?

    Tak, płytki były robione z TIF. Jest to obraz 1-bitowy.
    Kolor czarny to ścieżki, kolor biały to płytka nie pokryta
    miedzą bądź otworki. Poza tym nie dostarczałem
    nic więcej. Kiedyś zamawiałem płytki w firmie Spectrum (ale
    chyba została zamknięta) -- tam też robiłem z TIFów.
    Z tego co wiem, to oni mają program komputerowy, który
    rozpoznaje w obrazie kółka i na tej podstawie określa,
    gdzie są otwory i jakie mają średnice.
    Zrobienie dokumentacji z TIF nie wiązało się w drukowane.pl
    z dodatkową opłatą, ponieważ uznali, że zamawiam na tyle dużo,
    że mnie dodatkowo nie obciążą. Teraz mają już dokumentację,
    więc kolejne zamówienia tych samych wzorów nie będą
    wymagały już dodatkowych zabiegów.

    Robbo