    From: geyb <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Gdzie niedrogie laptopy?
    Date: Sat, 12 Nov 2011 11:08:20 +0100

    > A nie obawiasz się problemów ze sterownikami do XP?
    > Nie lepiej zostawić system i używać Virtual PC dla starszego softu?
    > S.

    Generalnie nie. Nie chciałem rozwijać kwestii softu na grupie
    sprzętowej, ale skoro pytasz...
    Na lapkach ma działać WinXP pro lub Win7 pro z dyskiem szyfrowanym
    softem checkpoint (preboot). Na platformie działa dosłownie kilka
    aplikacji, dla których istotna jest obsługa karty sieciowej i USB. W
    zasadzie reszta jest bez znaczenia. Jeśli będą poważne problemy pod XP
    np. z driverem grafiki (oby ruszyła natywna rozdzielczość matrycy bez
    akceleracji 3d) lub kartą sieciową (ethernet) to najwyżej user będzie
    miał Win7 pro.
    VirtualPC ani inny wirtualny pecet nie rozwiązuje problemu, choćby ze
    względu na konieczność zakupu kolejnej licencji na system operacyjny lub
    i pakiet office.

    g.