  • 41. Data: 2013-12-09 12:50:50
    Temat: Re: Gdzie najtaniej OC?
    Od: l...@g...com

    W dniu piątek, 29 listopada 2013 12:07:13 UTC+1 użytkownik Darma napisał:
    > Wkrotce zbliza sie termin odnowienia ubezpieczenia OC.
    >
    > Mam 2 auta na firmďż˝. Ktoďż˝ siďż˝ orientuje gdzie teraz najtaniej?
    >
    > Jest jakas sensowna porownywarka?
    >
    > Znajomi m�wi� abym szuka� w link4 ew. jakies liberty.
    >
    > Mowia, ze OC wszedzie dziala tak samo i tylko liczy sie cena zakupu.
    >

    > Chodzi o (Warszawa):
    >
    > a. Seicento van 1.1 (do tej pory w PZU placilem ok. 600 pln / rok)
    >
    > b. Ford Focus z kratkďż˝ 1.6 (nie pamietam ile teraz place)

    Zachęcam Cię Darma do skorzystania z naszego kalkulatora: http://link4.pl , dzięki
    któremu możesz wyliczyć dokładną wysokość składki, a dodatkowo za zakup polisy online
    możesz uzyskać 7 proc. zniżki.

    Co do cen to najlepszą rekomendację zapewnia nam raport Polskiej Izby Motoryzacji z
    lipca 2013 r. http://bit.ly/1aHlVhG uwzględniający blisko 1000 cen w 14 polskich
    firmach. LINK4 uplasował się w nim na pierwszym miejscu jeśli chodzi o atrakcyjność
    oferty co oznacza, że oferujemy jedne z najlepszych stawek na rynku.
    Pozdrawiam,
    Ekspert LINK4

  • 42. Data: 2013-12-09 15:38:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 09 Dec 2013 03:50:50 -0800 osobnik zwany linkcztery2013
    napisał:

> [...]
    > http://link4.pl , dzięki któremu możesz wyliczyć dokładną wysokość
    > składki, a dodatkowo za zakup polisy online możesz uzyskać 7 proc.

    pomijając, że kalkulator nie działa to czy nadal trzeba przed wyliczeniem
    składki podać wszystkie dane z numerem buta włącznie?

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl