  • 20. Data: 2013-11-29 22:59:59
    Temat: Re: Gdzie najtaniej OC?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Wkrotce zbliza sie termin odnowienia ubezpieczenia OC.
    > Mam 2 auta na firmę. Ktoś się orientuje gdzie teraz najtaniej?
    > Jest jakas sensowna porownywarka?
    > Znajomi mówią abym szukał w link4 ew. jakies liberty.
    > Mowia, ze OC wszedzie dziala tak samo i tylko liczy sie cena zakupu.
    >
    > Chodzi o (Warszawa):
    > a. Seicento van 1.1 (do tej pory w PZU placilem ok. 600 pln / rok)
    > b. Ford Focus z kratką 1.6 (nie pamietam ile teraz place)

    Ja ostatnio wszystko ubezpieczalem w proamie.
    Wczroaj np. zszedłem dla mojego starego ZX z 440zł w avivie do 300 w
    proamie.
    Na Scudo w ciagu dwoch lat rowniez zeszedłem z 760 w pzu, przez 660 na
    rankomacie (libety i cos jeszcze) do 530 w proamie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 22. Data: 2013-11-30 09:45:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 29.11.2013 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał/a:

    > A nawet gdyby to co?

    W sumie nic, pozniej ewentualnie trzeba bedzie doplacic za nieslusznie
    naliczone znizki albo doliczyc odpowiednie zwyzki.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 23. Data: 2013-11-30 17:28:50
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 30 listopada 2013 09:45:08 UTC+1 użytkownik AZ napisał:

    > W sumie nic, pozniej ewentualnie trzeba bedzie doplacic za nieslusznie
    >
    > naliczone znizki albo doliczyc odpowiednie zwyzki.

> [...]

    Nic nie trzeba będzie dopłacać albo odejmować. Policzyli wszystko tak jak potrzeba.
    Wszystkie dane samochodu się zgadzają i okres ubezpieczenia pokrywa się z danymi z
    tej ich bazy danych. To czego się można czepić skoro jakiś młotek się przypierdala i
    ze mnie oszusta na siłę chce zrobić.

  • 24. Data: 2013-11-30 17:50:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-30, k...@g...com <k...@g...com> wrote:

> [...]
    tej ich bazy danych. To czego się można czepić skoro jakiś młotek się przypierdala i

    A czy ja sie przypierdalam i gdzie z ciebie oszusta robie? Chory jestes?
    Agenci to czesto oszusci kombinujacy na nieprawdziwych danych ktore
    wprowadzaja i do czasu jak nic sie nie wydarzy to nie ma przewaznie
    problemu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2013-11-30 17:54:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-11-30 17:50, AZ pisze:

> [...]
    > Agenci to czesto oszusci kombinujacy na nieprawdziwych danych ktore
    > wprowadzaja i do czasu jak nic sie nie wydarzy to nie ma przewaznie

    Trzeba też przyznać, że niezłymi kłamczuszkami są i klienci. Normą jest,
    że każdy z nich twierdzi, że ma 60% zniżek, ale jak od niedawna
    szkodowość jest sprawdzana przy wystawianiu polisy, to ilość takich
    60/60 się istotnie zmniejszyła.

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2013-11-30 18:00:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-30 17:54, Liwiusz pisze:

    > Trzeba też przyznać, że niezłymi kłamczuszkami są i klienci.

    Na tym odkryciu raczej wiele nie zarobisz..

    > Normą jest,
    > że każdy z nich twierdzi, że ma 60% zniżek,
    ^^^^^ ^^^^^^^^^^

    Kłamstwo.

    > ale jak od niedawna
    > szkodowość jest sprawdzana przy wystawianiu polisy, to ilość takich
    > 60/60 się istotnie zmniejszyła.

    Daj jakiś link do danych. Faktem jest, że wielu próbuje oszukiwać
    ubezpieczycieli (w tym nas wszystkich), ale jestem ciekaw jak spadł
    procent kantowania na zniżkach...

  • 27. Data: 2013-11-30 23:59:44
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > Na Scudo w ciagu dwoch lat rowniez zeszedłem z 760 w pzu, przez 660 na
    > rankomacie (libety i cos jeszcze) do 530 w proamie.

    U mnie wychodzi o 50zł drożej

  • 28. Data: 2013-12-01 02:01:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > U mnie wychodzi o 50zł drożej

    Ale co od czego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ("""""""""")

  • 29. Data: 2013-12-01 12:56:29
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ale co od czego?

    Bez "schodzenia" mam 50 zł taniej

  • 30. Data: 2013-12-01 14:58:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Bez "schodzenia" mam 50 zł taniej

    Możesz pisac konkretnie?
    Płacisz za zx czy za scudo 50zł taniej ode mnie?
    Czy za jakis inny samochód?
    Jezeli tak, to napisz za jaki, gdzie i jakie krytyczne dane zdecyodwały ze
    tak mało?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch