  • 11. Data: 2013-11-29 18:55:10
    Temat: Re: Gdzie najtaniej OC?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-29 15:08, K pisze:

    > mi tez. juz drugi rok z rzedy.

    Różnie to bywa - mi dla przykładu opowiadała o tych specjalnych
    ofertach dla starszych i bezwypadkowych kierowców. Cóż, może nawet
    bym ubezpieczył, ale Hestia (obecny) dała mi warunki nie gorsze.
    Ale się zapluł 'naganiacz' i jeszcze pytał kto mi dał nie gorzej
    niż oni :)

  • 12. Data: 2013-11-29 19:13:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-29 12:32, J.F pisze:

    > To nie calkiem prawda, ale czy teraz jakas firma wzbudza zaufanie ?

    Oczywiście.

    > Poza tym zdarzaja sie bonusy np assistance,

    Cóż, to raczej standard w dzisiejszych czasach, pytanie tylko
    co taki assistance zawiera.

    > czy kwestia zielonej karty - coraz mniej potrzebna,

    Cóż, zależy od tego gdzie jedziesz - może być potrzebna, może
    nie być honorowana.

    > ale w Bosni chyba nadal tak.

    2 lata temu potrzebna była ;)

  • 13. Data: 2013-11-29 19:25:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości

    >Oczywiście.

    Jaka ?
    Taka zebys nie uslyszal "polisa od tych oszustow ? Wzywam policje".

    >Cóż, to raczej standard w dzisiejszych czasach,

    Nie, standard nie, jak sie szuka najtanszego.

    >pytanie tylko co taki assistance zawiera.

    Co by nie zawieral - rzadko, ale moze pare stowek zaoszczedzic.

    >Cóż, zależy od tego gdzie jedziesz - może być potrzebna, może
    >nie być honorowana.

    No coz, do Chin czy Poludniowej Afryki sie raczej nie wybieram,
    a w sensownym zakresie coraz mniej krajow ma "potrzebna i honorowana".

    J.

  • 14. Data: 2013-11-29 19:50:07
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-29 19:25, J.F pisze:

    > Jaka ?

    Cóż, ja nie jestem agentem tylko klientem.

    > Taka zebys nie uslyszal "polisa od tych oszustow ? Wzywam policje".

    To Twoja domena, zresztą wielu takich.

    > Nie, standard nie, jak sie szuka najtanszego.

    Tak, standard, a jak ktoś szuka tylko najtańszego to podobnie.

    > Co by nie zawieral - rzadko, ale moze pare stowek zaoszczedzic.

    Jakie parę stówek? To ile Ty płacisz za OC i gdzie bez assistance?
    Parę stówek to ja płacę rocznie w W-wie za starą dwulitrówkę z
    assistance.

  • 15. Data: 2013-11-29 20:16:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Cóż, ja nie jestem agentem tylko klientem.

    A ja przeciez o opnie klienta pytam.
    Do jakich firm masz zaufanie.
    Czy moze raczej - do jakich ubezpieczycieli ma duzo ludzi zaufanie.
    Opinia twoja pojedyncza sie nie liczy :-P

    >To Twoja domena, zresztą wielu takich.

    Skoro wielu, to pytanie staje sie istotne :-P

    >Tak, standard, a jak ktoś szuka tylko najtańszego to podobnie.

    No to az taki standard chyba nie.

    >Jakie parę stówek? To ile Ty płacisz za OC i gdzie bez assistance?
    >Parę stówek to ja płacę rocznie w W-wie za starą dwulitrówkę z
    >assistance.

    Pare stowek mozna zaoszczedzic jak przyjdzie skorzystac.
    I wtedy "najtansza polisa" moze sie okazac juz nie taka najtansza.

    J.

  • 16. Data: 2013-11-29 20:21:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-29 20:16, J.F pisze:

    > A ja przeciez o opnie klienta pytam.

    Pisałem już - trzeba było uważać.

    > Do jakich firm masz zaufanie.
    > Czy moze raczej - do jakich ubezpieczycieli ma duzo ludzi zaufanie.
    > Opinia twoja pojedyncza sie nie liczy :-P

    No właśnie - skoro moja opinia się nie liczy, to po co o nią
    pytasz?

    > Skoro wielu, to pytanie staje sie istotne :-P

    Tak średnio. Jak to się mówi - krowa która dużo ryczy...

    > No to az taki standard chyba nie.

    Standard - reszta jak pisałem wcześniej.

    > Pare stowek mozna zaoszczedzic jak przyjdzie skorzystac.

    Z OC sprawcy? Jak to chcesz liczyć?

    > I wtedy "najtansza polisa" moze sie okazac juz nie taka najtansza.

    Zapomniałeś jak działa OC...

  • 17. Data: 2013-11-29 21:01:22
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-29 20:16, J.F pisze:

    > Pare stowek mozna zaoszczedzic jak przyjdzie skorzystac.
    > I wtedy "najtansza polisa" moze sie okazac juz nie taka najtansza.

    Ale o jakim korzystaniu Ty mówisz (piszesz)?
    Przecież jeśli *TY* korzystasz z OC, to nie ze swojego, tylko z tego,
    który Cię stuknął. I nie masz wpływu na to, gdzie on to OC kupił.
    A czy Ty kupisz OC u "tych oszustów", czy w "szanowanej firmie" o 3
    stówy drożej - to nie ma znaczenia dla Ciebie (poza bezsensownie
    wydanymi 3 stówami), tylko dla tego, którego Ty będziesz miał
    nieszczęście stuknąć. (Znane historie o naprawianiu generykami) A jeśli
    TU będzie "oszustem", to nie Ty będziesz się z nimi bujał.

    Przypomnę oczywistość: OC jak każde obowiązkowe ubezpieczenie nie jest
    żadnym ubezpieczeniem. Jest haraczem. A każde ubezpieczenie dobrowolne
    jest dla ubezpieczającego niekorzystne (udowadnialne prostym rachunkiem).

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 18. Data: 2013-11-29 22:13:01
    Od: "n...@y...com" <n...@y...com>

    W dniu 2013-11-29 12:07, Darma pisze:
    > Wkrotce zbliza sie termin odnowienia ubezpieczenia OC.
    > Mam 2 auta na firmę. Ktoś się orientuje gdzie teraz najtaniej?
    > Jest jakas sensowna porownywarka?

    korzystam z CUK - Centrum Ubezpieczeń Komunikacyjnych. Stosunkowo tanie
    są też ubezpieczenia kupowane przez mbank, ale w praktyce jak trzeba z
    nich korzystac to jest masakra. Miałem problem z Benefią - sprawę
    wygrałem dopiero po oddaniu jej w ręce prawników. Ale to inna bajka -
    dotyczyla AC.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 19. Data: 2013-11-29 22:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ciekawe co tam wklikal ;-) Zebys sie pozniej nie zdziwil przy jakims
    > dzwonie, ze oszukales ubezpieczyciela podajac falszywe informacje.

    A nawet gdyby to co?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka