eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGdzie na trasie Wojcieszyn->Puławy->Warszawa->Gdańsk zatankuję najtaniej ON?Re: Gdzie na trasie Wojcieszyn->Puławy->Warszawa->Gdańsk zatankuję najtaniej ON?
  • Data: 2010-01-07 14:41:40
    Temat: Re: Gdzie na trasie Wojcieszyn->Puławy->Warszawa->Gdańsk zatankuję najtaniej ON?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarcinJM wydusił z siebie te słowy:

    > Sadze, ze Kuba mial na mysli pewne nadmiarowe planowanie dalekiej
    > (caly zbiornik paliwa!) wyprawy.
    > Ja np. Gizycko - poznan, gdzie jezdze regularnie robie za pomoca:
    > ubrac sie, wejsc do samochodu, pojechac.

    dokladnie.

    Mnie w PL zawsze zastanawialo jak to jest, ze jak ktoś idzie do pracy, to
    jakos 8 godz plus dojazd wytrzymuje bez kanapek, ale jak ktoś jedzie gdzies
    autem i spędzie w aucie 2,3,4 godziny, to zapasów jak na tydzien zabiera.
    Masakra po prostu.
    Nie mówiąc już o studiowaniu mapy przez trzy dni z rzędu przed wyjazdem,
    obdzwanianie znajomych "jak jechać najlepiej" i napisanie wątki na pms z tym
    samym pytaniem, zeby potwierdzić to co powiedzieli znajomi (nie jeden taki
    wątek już tu czytalem).

    I jakkolwiek jadąc gdzies pierwszy raz zwykle rzucam okiem na mape, choć
    zdarza mi sie, ze robie to albo w samochodzie, albo włączam navi i w ogole
    sie nie zastanawiam, jednak jakies głębokie przemyslenia na temat tras,
    ekwipunku i "tankowania do pełna" to jest lekkie przegięcie.

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

    Prywatna prosba o rozpowszechnienie tego adresu:
    http://wykręćnumer.pl/