eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGdzie na trasie Wojcieszyn->Puławy->Warszawa->Gdańsk zatankuję najtaniej ON?Re: Gdzie na trasie Wojcieszyn->Puławy->Warszawa->Gdańsk zatankuję najtaniej ON?
  • Data: 2010-01-07 22:03:30
    Temat: Re: Gdzie na trasie Wojcieszyn->Puławy->Warszawa->Gdańsk zatankuję najtaniej ON?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 7 Jan 2010 14:41:40 +0100, Kuba (aka cita) wrote:
    >Mnie w PL zawsze zastanawialo jak to jest, ze jak ktoś idzie do pracy, to
    >jakos 8 godz plus dojazd wytrzymuje bez kanapek, ale jak ktoś jedzie gdzies
    >autem i spędzie w aucie 2,3,4 godziny, to zapasów jak na tydzien zabiera.
    >Masakra po prostu.

    No wiesz - ja kanapke zabieram do pracy a nie do samochodu, ale
    zdarzylo mi sie raz ze z 6h zrobilo sie 24h, a moze i wiecej.

    I wtedy czlowiek docenia kanapke, termosik, tankowanie w polowie
    zbiornika a nie na ostatniej kropli ..

    >Nie mówiąc już o studiowaniu mapy przez trzy dni z rzędu przed wyjazdem,
    >obdzwanianie znajomych "jak jechać najlepiej" i napisanie wątki na pms z tym
    >samym pytaniem, zeby potwierdzić to co powiedzieli znajomi (nie jeden taki
    >wątek już tu czytalem).

    A ty myslisz ze tak latwo ustalic lepsza trase z Wroclawia do Gdanska,
    czy np do Pragi czeskiej ? Oczywiscie roznice nie sa duze i mozna w
    ciemno pojechac .. ale czemu sie trzy dni wczesniej nie zapytac ?

    >I jakkolwiek jadąc gdzies pierwszy raz zwykle rzucam okiem na mape, choć
    >zdarza mi sie, ze robie to albo w samochodzie, albo włączam navi i w ogole
    >sie nie zastanawiam,

    A potem sie o takich czyta jak to nawigacja wprowadzila ich do
    jeziora, albo zaprowadzila do miejscowosci w drugiej czesci kraju.

    J.