    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gdzie mogę zostawić samochód na kilka dni we Wrocławiu?
    Date: Fri, 10 Feb 2017 13:00:37 +0000 (UTC)
    <X...@1...0.0.1>
    <589dafa0$0$642$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A oni mowia, ze tez nie mieli czasu naprawic, wiec wywiezli zloma tam
    > gdzie jego miejsce :-)

    No to nagrywam sobie takie oswaidczenie przedstawiciela sklepu i dalej juz
    robię to co klient moze ...

    > I co - liczysz, ze przywioza ci z tego parkingu i jeszcze za niego
    > zaplaca ?
    >
    > Sklep sie byc moze ucieszy z kawalka darmowej reklamy, bo jak powie ze
    > auto stalo tydzien, to prawdziwi klienci sie nie zniecheca :-)

    E tam, wazne bedzie, ze sklep wywiózl samochód klienta bo mu sie nie
    podobało ze auto zostało na noc na parkingu...

    > mam nadzieje, ze ktos moze odholowac, bo to moze byc moj parking ...

    Widze ze stosujesz 0-1 podejscie.
    A nikt przeciez nie mowi o sytuacji ze auto blokuje jakis mały parking na
    3 samochody...

    > No i co napiszesz - ze ci pod sklepem auto ukradli ?
    > Czy ze za krotko nagrania trzymaja ?

    Ty juz sie nie martw, sklepy nie lubią takiego negatywnego PR.
    Wszystko zalezy od stopnia upierdliwości.
    Kiedys reklamowałem buty, sklep jak to w dawnych czasach probował się
    wypiąć.
    No to sobie stanałem przy drzwiach i zaczałem klientów informować...
    Długo nie musiałem czekac :)

    > Pozytywny bedzie taki, ze ubedzie takich samochodow, a moze jeszcze
    > zrobia cwierc parkingu strzezone, i na tym zarobia :-)

    Znaczy ze to jest jakis duzy problem?
    Ciekawe...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest