  • 21. Data: 2011-04-21 23:35:32
    Temat: Re: Gdzie kupujecie opony (w internecie)
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "kkk" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ac420795-2d14-48ae-884b-dc070914222a@hg8g2000vb
    b.googlegroups.com...
    On 21 Kwi, 11:13, "Agent" <w...@o...ue> wrote:

    > Super, tzn, że jak zamówię w necie Debice szt 1 do Seicento, która
    > kosztuje ~100zł to u lokalnego bedzie kosztować 400zł? Pięknie.
    > No ale oszczędności przedewszystkiem, - rozumiem samochód droga rzecz
    > warto zaoszczędzić choćby 2 zł - przecież to piwko w biedronce....

    Wszystko można sprowadzić do absurdu. Ja kupowałem opony, które za sztukę
    kosztowały koło 450 zł (456 albo 458, nie pamiętam), u gumiarza były po 500
    z groszem i do odbiory za tydzień. Po zamówieniu w netcarze i założeniu u
    gumiarza nadal miałem ponad 120 zł w kieszeni i czas wymiany skrócił się z
    tygodnia do 2 dni. Miałem tego nie robić, bo Tobie się nie opłaca kupić 1
    sztuki do seicento w netcarze?

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 22. Data: 2011-04-22 01:38:13
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-04-21 11:13, Agent pisze:

    > A ja to widzę na odwrót. Jadę do gumiarza i oczywiście nie ma u niego
    > opon takich jak chce. Przeważnie tłok ma taki że masz wrażenie że dupę
    > mu zawracasz a klienci sie dziwnie patrzą bo jak to bez kolejki czas mu
    > zabierasz jakimś zamówieniem. A jak chcesz załatwić to przez telefon to
    > albo nie odbiera albo proponuje umówienie się na godzine taką ze jestem
    > w pracy. A i tak masz drożej tak z 100-300 zł wliczając nawet jego
    > "gratisowe" założenie.
    Ok, pytam, bo sam szukałem, na netcar.pl opony mi pasujące (pirelli P
    zero lub co tam nowego z tej serii zrobili, 17", runflat, 225/45R17,
    91W) = 688zł sztuka. U gumiarza kupiłem je po 700zl z montażem,
    wyważeniem, wentylkami, dmuchaniem unikalną mieszanką śląskiego powietrza...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 23. Data: 2011-04-23 23:00:03
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 21 Kwi, 23:35, "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> wrote:

    > gumiarza nadal miałem ponad 120 zł w kieszeni i czas wymiany skrócił się z
    > tygodnia do 2 dni. Miałem tego nie robić, bo Tobie się nie opłaca kupić 1
    > sztuki do seicento w netcarze?

    Mnie się praktycznie nic nie opłaca w netcarze itp, a czym droższa
    opona tym większa marża na nią w internecie - coś słabo szukacie
    "lokalnie", albo wybieracie najdroższe punkty w okolicy

  • 24. Data: 2011-04-23 23:26:23
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "kkk" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    t.googlegroups.com...

    > Mnie się praktycznie nic nie opłaca w netcarze itp, a czym droższa
    > opona tym większa marża na nią w internecie - coś słabo szukacie
    > "lokalnie", albo wybieracie najdroższe punkty w okolicy

    A wiesz, z ciekawości sprawdziłem swój obecny rozmiar, (bo ostatnie zakupy
    dotyczyły mniejszych opon i było to w 2008 r.) i rzeczywiście, różnica po
    doliczeniu kosztu założenia to teraz jakieś 20 zł, nie warto więc bawić się
    w netcara. Ale choćby tak banalna sprawa jak wybór, tj. asortyment - w
    netcarze 8 rodzajów, u oponiarza 2 (i ma tylko te najtańsze).

  • 25. Data: 2011-04-25 10:35:57
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 23 Kwi, 23:26, "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> wrote:

    > doliczeniu kosztu założenia to teraz jakieś 20 zł, nie warto więc bawić się
    > w netcara. Ale choćby tak banalna sprawa jak wybór, tj. asortyment - w
    > netcarze 8 rodzajów, u oponiarza 2 (i ma tylko te najtańsze).

    Ale w drugą stronę... W internecie wszystko jest dostępne ale spróbuj
    zamówić bardziej nietypowy rozmiar lub markę.... :), zresztą to już
    było tutaj poruszane - oferta internetowa jest najczęściej wirtualna.
    "Lokalnie" na miejscu asortyment faktycznie ubogi ale mam jasność co
    mogę zamówić, w jakiej cenie.. i mam to zwykle dzień później już
    założone na felgach :)
    Sklepy internetowe z oponami (przynajmniej te największe) "jechały"
    pierwsze lata na stracie byle pozyskać klientów i _było_ faktycznie
    znacznie taniej.