  • 11. Data: 2011-04-21 08:27:56
    Temat: Re: Gdzie kupujecie opony (w internecie)
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-04-20 22:54, BartekK pisze:

> [...]
    > kosztuje kilka(naście) zł za sztukę. Sumarycznie wychodzi prawie to
    > samo, a jeszcze jest przyjemność:
    > - gonienia się z kurierem by odebrać przesyłkę (albo samemu ją odebrać
    > na bazie, ale nie każdemu później wchodzi do auta taki walec z 4 opon
    > ofoliowanych)
    > - trzeba jechać (jakoś załadować się) z tymi oponami do gumiarza...
    > - ewentualnej walki z wszystkimi "myśmy dobrze założyli, to te opony są
    > dodupne" "opony były dobre, na pewno gumiarze uszkodzili przy
    > zakładaniu" "nikt sie nie przyznaje, ale coś wibruje przy 120" itp

    Cena kupowanych w sklepie internetowym (przesyłka zwykle wliczona w
    cenę) + wymiana z wyważeniem < cena zakupu u gumiarza z "gratisami".
    Kurier przywozi mi je pod biuro, gdzie jest zaparkowany mój samochód,
    więc wrzucam opony na tylne siedzenie (są opakowane 2x2) i wyjmuję u
    gumiarza. Nigdy nie musiałem korzystać z gwarancji. Mi to pasuje: nie
    dość, że wygodnie (nie jeżdżę po gumiarzach w poszukiwaniu tego, co mnie
    interesuje, tylko jadę do pierwszego lepszego na wymianę), to jeszcze
    taniej (nawet jeśli w sumie 20 zł, to zawsze z 6 piw, połowa kręgli,
    benzyna na 50 km, czy lampki do roweru).

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 12. Data: 2011-04-21 08:31:36
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    > taniej (nawet jeśli w sumie 20 zł,

    20 PLN za wymianę 4 sztuk z wyważeniem ?

    Pzdr

    JKK

  • 13. Data: 2011-04-21 08:35:36
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-04-21 07:28, BAREK pisze:

    > Dodatkowo często jest tak, że jeden sklep funkcjonuje przez kilka domen
    > i miałem sytuację, że kupiłem opony w sklepie X a potem obsługa
    > zamówienia szła przez sklep Y.

    A to akurat dotyczy nie tylko opon, ale i np. elektroniki. Ostatnio
    kupowałem jedną rzecz, to zamówiłem w A, korespondencja była z B,
    odbierałem fizycznie z C (zamawiałem AGD, a odbierałem w sklepie z
    laptopami :) ), a zwrot poszedł do B.

    Chociaż jeśli chodzi o opony, to mam wrażenie, że sklepy można policzyć
    na palcach jednej ręki, tylko domen i naganiaczy jest więcej.

    Pozdr,

  • 14. Data: 2011-04-21 08:51:41
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-04-21 08:31, J_K_K pisze:

    > 20 PLN za wymianę 4 sztuk z wyważeniem ?

    Nie.
    Chodzi o sumaryczną różnicę.
    Czyli różnica pomiędzy: zakup 4 szt. w necie + dostawa + wymiana u
    gumiarza stare na nowe _a_ zakup u gumiarza + wymiana u niego.

    Pozdr

  • 15. Data: 2011-04-21 09:32:43
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Raz w życiu reklamowałem oponę (Dębica notabene) i jako uznanie
    reklamacji dostałem po ponad miesiącu gry w ping-ponga całe 40 zł, jako
    różnicę wartości w stosunku do zużycia opony.
    U mojego gumiarza opona, której szukam kosztuje 70 zł więcej niż na
    opony.com i ponadto muszę kupić "parę" a potrzebuję tylko jedną sztukę.
    Naprawdę rachunek jest prosty, nie wspominając już o wygodzie, bo
    wszystko robię zza biurka i nie muszę jeździć po gumiarza i pytać, czy
    mają taki, a taki model z takim a takim indeksem nośności.
    Jacek

  • 16. Data: 2011-04-21 10:07:19
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    > Polećcie jakiś sprawdzony internetowy sklep oponiarski.
    > Znam tylko opony.com i oponeo.pl
    > Jacek
    tam gdzie akurat najtaniej
    netcar.pl, opony.pl generalnie w różnych miejscach, ale zawsze było ok :)

  • 17. Data: 2011-04-21 11:13:32
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > dodupne" "opony były dobre, na pewno gumiarze uszkodzili przy zakładaniu"
    > "nikt sie nie przyznaje, ale coś wibruje przy 120" itp

    A ja to widzę na odwrót. Jadę do gumiarza i oczywiście nie ma u niego opon
    takich jak chce. Przeważnie tłok ma taki że masz wrażenie że dupę mu
    zawracasz a klienci sie dziwnie patrzą bo jak to bez kolejki czas mu
    zabierasz jakimś zamówieniem. A jak chcesz załatwić to przez telefon to albo
    nie odbiera albo proponuje umówienie się na godzine taką ze jestem w pracy.
    A i tak masz drożej tak z 100-300 zł wliczając nawet jego "gratisowe"
    założenie.

  • 18. Data: 2011-04-21 17:01:18
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 20 Apr 2011 22:31:03 +0200, Jacek napisał(a):

    > Polećcie jakiś sprawdzony internetowy sklep oponiarski.
    > Znam tylko opony.com i oponeo.pl
    > Jacek

    Ja zazwyczaj w netcarze - ale swego czasu kolega z naszej grupy miał
    problem z dostępnością towaru u nich - niby na stronie było wszytsko,
    ale po weryfikacji tel. został z niczym.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 19. Data: 2011-04-21 17:39:02
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 20 Apr 2011 22:40:37 +0200, "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
    wrote:

    >netcar.pl - kupowałem trzy razy, zawsze na drugi dzień, zawsze "świeże",
    >żadnych problemów.

    + ich mutacja robocar.pl. Korzystałem.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 20. Data: 2011-04-21 23:26:22
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 21 Kwi, 11:13, "Agent" <w...@o...ue> wrote:

    > A i tak masz drożej tak z 100-300 zł wliczając nawet jego "gratisowe"
    > założenie.

    Super, tzn, że jak zamówię w necie Debice szt 1 do Seicento, która
    kosztuje ~100zł to u lokalnego bedzie kosztować 400zł? Pięknie.
    No ale oszczędności przedewszystkiem, - rozumiem samochód droga rzecz
    warto zaoszczędzić choćby 2 zł - przecież to piwko w biedronce....

    :)