  • 1. Data: 2011-04-20 22:31:03
    Temat: Gdzie kupujecie opony (w internecie)
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Polećcie jakiś sprawdzony internetowy sklep oponiarski.
    Znam tylko opony.com i oponeo.pl
    Jacek

  • 2. Data: 2011-04-20 22:40:37
    Temat: Re: Gdzie kupujecie opony (w internecie)
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    > Polećcie jakiś sprawdzony internetowy sklep oponiarski.
    > Znam tylko opony.com i oponeo.pl

    netcar.pl - kupowałem trzy razy, zawsze na drugi dzień, zawsze "świeże",
    żadnych problemów.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 3. Data: 2011-04-20 22:50:24
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    > Polećcie jakiś sprawdzony internetowy sklep oponiarski.
    > Znam tylko opony.com i oponeo.pl
    > Jacek

    netcar.pl

    --
    pozdrawiam kamil
    kml

  • 4. Data: 2011-04-20 22:53:35
    Od: "dudley" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    > netcar.pl - kupowałem trzy razy, zawsze na drugi dzień, zawsze "świeże",
    > żadnych problemów.

    Ja też kupowałem w netcarze, też trzy razy i też polecam ;)
    Pozdrawiam,
    --
    dudley, ckmk
    szarobeżowa astra III

  • 5. Data: 2011-04-20 22:54:52
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-04-20 22:40, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > netcar.pl - kupowałem trzy razy, zawsze na drugi dzień, zawsze "świeże",
    > żadnych problemów.

    Powiedzcie mi tylko, jaki w tym jest biznes, bo różnica w cenach nie
    jest zbyt wielka (w stosunku do jakiejśtam mojej lokalnej firmy
    oponiarskiej "na miejscu" w której się zaopatruję, a w cenie opon mi je
    zakładają na felgi, umyją i wyważają felgi, zmienią wentylki), opony \
    internetu trzeba przesłać kurierem, założyć na felgi i wyważyć, co też
    kosztuje kilka(naście) zł za sztukę. Sumarycznie wychodzi prawie to
    samo, a jeszcze jest przyjemność:
    - gonienia się z kurierem by odebrać przesyłkę (albo samemu ją odebrać
    na bazie, ale nie każdemu później wchodzi do auta taki walec z 4 opon
    ofoliowanych)
    - trzeba jechać (jakoś załadować się) z tymi oponami do gumiarza...
    - ewentualnej walki z wszystkimi "myśmy dobrze założyli, to te opony są
    dodupne" "opony były dobre, na pewno gumiarze uszkodzili przy
    zakładaniu" "nikt sie nie przyznaje, ale coś wibruje przy 120" itp

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 6. Data: 2011-04-20 23:07:48
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2011-04-20 22:54, BartekK pisze:

> [...]
    > dodupne" "opony były dobre, na pewno gumiarze uszkodzili przy
    > zakładaniu" "nikt sie nie przyznaje, ale coś wibruje przy 120" itp

    To zalezy od opony... ja swoje Bridgestony kupilem po 412zl sztuka.
    U mojego gumiarza proponowali mi ten sam model po 490zl
    I jak u nich kupie to wymiana gratis, ale wywazanie po 10zl
    A tak mialem taniej i za wymiane sztuki placilem 16zl (z wywazaniem).
    Wentylkow nikt nigdy za darmo mi nie chcial wymieniac.

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 7. Data: 2011-04-20 23:08:38
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2011-04-20 22:50, kamil/Endurorider.pl pisze:

    > Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > netcar.pl

    Kiedys czekalem 10 dni na opony od nich, ale ogolnie nie bylo zle.
    Teraz kupowalem w www.zmieniamopony.pl
    I cene mieli nie do pobicia...

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 8. Data: 2011-04-20 23:08:55
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-04-20 22:31:03 niejaki Jacek napisał:
    > Polećcie jakiś sprawdzony internetowy sklep oponiarski.
    > Znam tylko opony.com i oponeo.pl
    > Jacek

    oponytanio.pl

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 9. Data: 2011-04-20 23:09:21
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > dodupne" "opony były dobre, na pewno gumiarze uszkodzili przy zakładaniu"
    > "nikt sie nie przyznaje, ale coś wibruje przy 120" itp

    Ostatni raz kupowałem opony w necie (bo teraz mam nowe auto z którym
    dostałem dwa komplety) w 2008. Cena była istotnie niższa, bo po założeniu
    tych kupionych w necie u lokalnego gumiarza byłem wciąż o ponad 120 złotych
    "do przodu" (czyli ponad 30 zł na sztuce). Do tego w wypadku jeszcze
    wczesniejszego zakupu - opony byy nietypowe, dośc rzadkie i lokalny obiecał
    sprowadzeniew ciągu tygodnia czy jakoś tak, w netcarze były na drugi dzień.
    Kurier - opek - nic nie kosztuje, to znaczy przesyłka jest wliczona w cenę.
    Nigdzie nie "goniłem", bo przywiózł je pod sam garaż (i wniósł do garażu,
    wcześniej zadzwonił i upewnił sie, że jestem w domu). Do oponiarza i tak
    musiałbym jechać, więc w czym problem? Trzy koła mieszczą się bez problemu w
    bagażniku, czwarte na tylnym siedzeniu, a ponieważ przychodzą ładnie
    opakowane, nie ma problemu z położeniem ich na siedzeniu. Nigdy nic nie
    wibrowało ani nie było jakikichkolwiek problemów z oponami z netcaru - ale
    ja mam dobrego gumiarza, jeżdżę do niego od 12 czy 13 lat, po akumulatory
    zresztą też. Gdyby były na miejscu w podobnej cenie, to po prostu nie
    kupowałbym w netcarze, ale to zależy od wymiarów, tego co chce się kupić
    itp. Zresztą, podanie ceny z netcaru korzystnie wpływa na wynik negocjacji z
    lokalnym ;-)

  • 10. Data: 2011-04-21 07:28:10
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    W dniu 2011-04-20 22:31, Jacek pisze:
    > Polećcie jakiś sprawdzony internetowy sklep oponiarski.
    > Znam tylko opony.com i oponeo.pl
    > Jacek
    Tam, gdzie to co potrzebuje wychodzi najtaniej, po prostu - zaczynam od
    ceneo :-)
    Zamawiam z dostawą od razu do mojego gumiarza.
    Gumiarz ma zawsze szansę wziąć udział w przetargu na zakup, ale od kiedy
    jest mocna oferta sklepów oponiarskich w necie sam proponuje klientom
    zakup przez internet, najwyżej doradza przy wyborze.
    Sklepy internetowe, szczególnie te, w których są najniższe/okazyjne ceny
    często nawalają z terminami, i często w ogóle z kontaktem. Więc jeśli od
    momentu złożenia zamówienia nie ma z nimi przez 24h kontaktu, trzeba
    mocno interweniować i czasem nawet odwołać zamówienie i szukać gdzie
    indziej.
    W tym roku kupowałem dwa komplety. Nie było jednego sklepu, w którym
    oferta była by optymalna.
    Jeden sklep mający najlepszą ofertę na jeden rodzaj opon, brak kontaktu
    i przez to zakup osunął się o tydzień.
    Dodatkowo często jest tak, że jeden sklep funkcjonuje przez kilka domen
    i miałem sytuację, że kupiłem opony w sklepie X a potem obsługa
    zamówienia szła przez sklep Y.

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl