  • 1. Data: 2015-02-16 10:19:20
    Temat: Gdzie kupowac laserówke Brother?
    Od: " 666" <...@...6>

    Z uwagi na 3-letnią gwarancję mój wybór pada na Brother (urządzenie
    wielofunkcyjne laser kolor), model DCP-9020CDW lub kolejny wyższy.
    Pytanie:
    W którym sklepie (Wwa? internet) wynegocjuję najniższą cenę i co się robi,
    żeby mieć te 3 lata gwarancji?

  • 2. Data: 2015-02-16 12:03:48
    Temat: Re: Gdzie kupowac laserówke Brother?
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2015-02-16 o 10:19, 666 pisze:
> [...]
    > Pytanie:
    > W którym sklepie (Wwa? internet) wynegocjuję najniższą cenę i co się

    Ja swojego zamawiam na allegro w media expert, bo najtaniej.

    W celu wydłużenia gwarancji do 3 lat, rejestrujesz produkt na stronie
    producenta. Jakie dane trzeba podać w przypadku Brothera - nie wiem, ale
    rejestrowałem już sporo rzeczy i procedura jest krótka i bezbolesna.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 3. Data: 2015-02-16 15:15:25
    Od: Franc <t...@w...pl>

    Dnia Mon, 16 Feb 2015 10:19:20 +0100, 666 napisał(a):

> [...]
    > Pytanie:
    > W którym sklepie (Wwa? internet) wynegocjuję najniższą cenę i co się robi,

    Z 3 lata temy zamawiałem Brothera ze strony centrumdruku.pl - była dobra
    cena na ten konkretny model.

    Gwarancję roszerzyłem, bo zarejestrowałem drukarkę na stronie Brother i to
    pozwoliło na jej wydłużenie.
    --
    Franc

  • 4. Data: 2015-02-27 09:09:48
    Od: "Velman" <A...@w...pl>

    > Gwarancję roszerzyłem, bo zarejestrowałem drukarkę na stronie Brother i to
    > pozwoliło na jej wydłużenie.

    Nie wiem jak przy drukarkach ale przy innych produktach jest tak, że jak
    kupuje firma nie można mieć długiej gwarancji (bo produkt używany
    profesjonalnie czyli b. dużo).
    Tylko jak kupisz na os. fizyczną (czyli teoretycznie mało używasz).

  • 5. Data: 2015-02-27 22:55:49
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2015-02-27 o 09:09, Velman pisze:

> [...]
    > profesjonalnie czyli b. dużo).
    > Tylko jak kupisz na os. fizyczną (czyli teoretycznie mało używasz).

    Ale przy produktach firmy brother tak jest? Bo jak czytałem na stronie
    gdzie się przedłuża tą gwarancję, to nie było nic o tym, że firmy nie mogą.

  • 6. Data: 2015-04-24 08:22:28
    Temat: Re: Gdzie kupowac laserówke OKI?
    Od: " 666" <...@...6>

    Zdecydowałem się jednak na OKI (okazuje się, że OKI także oferuje 3-letnią
    gwarancję), model MC562w mocno przekraczający początkowo
    założony budżet, ale dostałem dobrą ofertę od dealera OKI "Eldorado" (Ursynów). W
    drukarce startery na 2 tys. stron

    Alternatywą był model MC342dn ściągany z Niemiec mocno tańszy, bo za zaledwie 265
    euro (Office Partner GmbH), co było bardzo dobrą
    ceną i miałby europejską 2-letnią gwarancję OKI z rozszerzeniem na 3 lata na terenie
    Niemiec (drukarka saute waży 29 kilogramów, ale
    zapakowana niestety już ponad 30 kilogramów, co podwyższa koszty wysyłki kurierskiej
    do ewentualnej naprawy).

    Przed zakupem sprawdziłem, jaka jest cena zamienników do OKI: w granicach 300 zł za
    komplet 4 tonerów na 5000 kopii.

    A byłem już "na kupnie" Brothera MFC-9340CDW, dobra jak za ten model cena 1520 zł +
    wysyłka z kurtmedia.pl

    Musiałbym postawić oba urządzenia obok siebie, żeby robić porównania co
    lepsze/gorsze, jeśli chodzi o drukowanie, skanowanie,
    kopiowanie, faksowanie.

    OKI akurat ma pewną specyficzną funkcję faksu, które jest mi potrzebna (drukowanie
    nagłówka faksu wł./wył. czyli TTI On/Off), a
    rzadko spotykana (jeszcze Ricoh mają wyłączanie nagłówka faksu) i to przechyliło
    szalę na korzyść OKI.

    Pierwsze wrażenia z OKI MC562dw: dość duża (długość czyli głębokość) ale raczej
    wąska, dzięki czemu akurat u siebie mogłem wygodnie
    ustawić; sporo delikatnych drobnych cienkich plastików (no wyraźnie księgowi
    projektują grubość części), ale nie aż tak cienkich jak
    w moim nowym "domowym" Ricoh (w małym Ricoh aż strach coś otwierać), ręczny podajnik
    dokumentów ma części jak w szwajcarskim zegarku
    i rozkładanych/składanych jak M16; denerwujący wentylator, który wyłącza się dopiero
    w stanie uśpienia urządzenia; skanowanie wg
    mojej oceny wolniejsze (ale w 24 bitach) i sam sterownik skanowania znacznie uboższy
    od sterownika Samsung, którego używam na co
    dzień (przykładowo OKI w kolorze skanuje tylko w 24 bitach, w Samsungu mam wybór
    24-bit True Color lub 8-bit 256 Colors, co jest
    akurat bardzo przydatne do skanowania dokumentów, bo oszczędza trzykrotnie na
    objętości pliku, a nie potrzeba na skanie 16 milionów
    odcieni niebieskiego podpisu i czerwonej pieczątki).

    No cóż, mam nadzieję, że posłuży wiele lat - do koloru (tonery CMYK na 5 tys. stron),
    bo do cz.-b. mam woły robocze Samsunga z
    kartridżami (cz.-b.) na 10 tys. stron.

    -----