    From: Mario <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Gdzie kupować elementy pasywne??
    Date: Sat, 18 Feb 2012 13:15:23 +0100

    > Niewiele mniej a różnica w odległości znaczna. Więc nie można narzekać
    > na logistykę Farnella :)

    Tak jak pisałem kupuję w Farnellu za pośrednictwem innej firmy więc nie
    mam takich osiągów :) W sumie to na szybkość dostawy wpływa jeszcze
    sposób płatności. Przedpłata przelewem wydłuża. Płatność przy odbiorze
    jest niewygodna bo często nie mam takich pieniędzy przy sobie. Płatność
    kartą kredytową jest trochę ryzykowna i na razie płaciłem tak tylko w
    Digikey. Szybkie płatności z konta bankowego są niedopracowane bo po
    godzinach pracy i w weekendy konto firmowe ich nie obsługuje. To akurat
    wina biznesowego konta w PeKao, będę musiał ich kopnąć w d.
    Dla mnie najwygodniej płacić PayPalem a to ma tylko TME. RS-Conmponents
    jest w porządku. Bez problemów wysyła z opóźnionym terminem płatności, a
    inne firmy nie proponują mi czegoś takiego tylko jak dziwka chcą forsy z
    góry.

    --
    pozdrawiam
    MD