    From: "medly" <h...@t...org>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Gdzie kupiono doładowanie?
    Date: Fri, 25 May 2012 22:21:34 +0200

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> napisał w wiadomości
    news:jpodni$ful$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    > Na dówód jest mail z numerem, reszta w portalu aukcyjnym.
    > Ale przecież teoretyxcznie mogłem dać/odsprzedać komuś, kto sobie
    > doładował. Sprzedawca mógł z kolei sprzedać kod gdzieś ukradziony.
    > Słowo przeciw słowu. Operator odrzuci reklamację, bo kod wykorzystany
    > prawidłwo. Pozostaje złożenie zawiadomienia...
    > Ciekawe byłoby jednak gdyby okazało się, że kod został przekazany
    > przez operatora innemu sprzedawcy i np. wyciekł do innego.
    > Kupując w kiosku z terminala na paragonie jest nr terminala,
    > więc operator chyba wie kto sprzedawał? Gorzej chyba ze zdrapkami?

    No to tutaj dochodzi szereg innych możliwości, oprócz nieuczciwego
    sprzedawcy, który mógł sprzedać drugi raz komuś dany kod (być może nawet
    omyłkowo, skoro zajmujował się tym hurtowo)
    to dochodzi też włamanie/podejrzenie/przechwycenie transmisji Twojej poczty
    email na którą przyszła wiadomość z kodem.
    A kto gdzie i kiedy wbija jaki kod jest na 100% rejestrowany u operatorów.
    Zdrapki też maja swój numer i na pewno nie są dysponowane losowo.

    > Stąd pytanie w pierwszym poście: może ktoś wie jak rozprowadzanie
    > są kody i startery i w jakim przypadku można prześledzić ich drogę
    > do ostatniego sprzedawcy, a w jakim przypadku już
    > nie(terminal/bankomat/zdrapka/starter czy
    > jescze jakaś możliwość?).

    Jako szary użytkownik komórki zapomnij że coś zdziałasz. Na przyszłość
    kupuj w sprawdzonych źródłach.