  • Data: 2010-09-11 10:33:21
    Temat: Re: Gdzie kupie elektrolit
    Od: amos <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Wrz, 04:54, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > Ale pomyślcie że w takiej Warszawie jest setki tysięcy samochodów,
    > miliony ludzi i jak by każdy z nich ograniczył choć jedno niepotrzebne
    > wyjście z domu i zastąpił to telefonem to byłoby kilka tysięcy aut
    > mniej dziennie na drogach.

    No coz, chciales zablysnac rozsiewajac wokol szczytne idee. Rozumiem.
    Prawie Ci sie udalo.
    Na przyszlosc jednak dobieraj staranniej adresatow swoich smutkow.

    Tak sie sklada, ze na codzien poruszam sie zbiorkomem lub na dwoch
    kolach (jesli tylko jest pogoda) za co wiekszosc grupowiczow PMS z
    przyjemnoscia zobaczylaby mnie na masce samochodu swojego sasiada.

    Na to przynajmniej wychodzi z opinii tu przeczytanych. Na szczescie na
    ulicy wyglada to zupelnie inaczej...

    A teraz powiedz mi prosze, to Ty robisz dla swojego miasta aby
    rozladowac korki?
    --
    amos