  • Data: 2010-09-11 04:54:54
    Temat: Re: Gdzie kupie elektrolit
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Karol Y" <k...@o...pl> wrote in message
    news:i6dtaq$iam$1@node2.news.atman.pl...

    > No bez przesady. Ja czasami wsiadam i jeżdżę dlatego, że lubię o
    > nadkładaniu nie wspominając. Z resztą wykonanie rozmowy przez telefon
    > i zaangażowanie wszystkiego co pomiędzy też "kosztuje".

    Wszystko kosztuje - ale chodzi o to że jedne rzeczy kosztują więcej
    inne mniej. Jedne rzeczy sprawiają więcej kłopotów inne mniej...
    I jeśli jeździsz i wskakujesz na stację po drodze do domu to co innego
    niż gdybyś miał wychodzić z domu, palić benzynę jeżdząc po mieście
    i szukając czegoś od sklepu do sklepu - po to wynaleziono telefony
    110 lat temu abyś nie musiał być gdzieś osobiście aby o coś zapytać!

    Wszyscy narzekamy na korki w dużych miastach - czy to Warszawa
    czy Kraków - sami niestety się do tych korków przyczyniamy.

    Z mojego jednostkowego punktu widzenia to że wyskoczę z domu
    specjalnie gdzieś na miasto zamiast przedzwonić telefonem wygląda
    błaho bo to w końcu jeden samochód, jedna trasa tylko kilka km.
    Ale pomyślcie że w takiej Warszawie jest setki tysięcy samochodów,
    miliony ludzi i jak by każdy z nich ograniczył choć jedno niepotrzebne
    wyjście z domu i zastąpił to telefonem to byłoby kilka tysięcy aut
    mniej dziennie na drogach. Już nie wspominam o spaleniu mniej
    benzyny i mniejszego zatrucia środowiska...

    Warto sobie zadać pytanie: czy naprawdę muszę się tam stawić
    osobiście?? Czy nie wystarczy zadzwonić i zapytać czy mają to czy
    tamto ZANIM tam się wybiorę? Czy nie lepiej kilka krótkich tras
    codziennie skonsolidować w jedną raz na tydzień i wszystko
    pozałatwiać za jednym zamachem? A jaka oszczędność czasu!!!
    I mniej nerwów od stania w korkach...