  • 1. Data: 2010-07-02 06:54:11
    Temat: Gdzie kupic drukarke do nadruku DVD np. Epson R220 (Warszawa)?
    Od: "Sailor" <s...@s...pl>

    Sorry za maly spam ale nie za bardzo wiem gdzie sie spytac, a google nie
    podpowiadaja nic sensownego.
    Nie moge znalezc w sklepach drukarki do nadrukow na CD/DVD.
    Sa jedynie jakie badziewia (HP) ze szparka na krazek, bez podajnika i na
    jeden rozmiar plytki.
    Najlepiej sporawdzal mi sie Epson Stylus Photo R220 ale dokonal zywota, no i
    chyba juz go nie ma w sprzedazy.
    Jakie podpowiedzi wynikajace z praktyki?

  • 2. Data: 2010-07-02 08:54:44
    Od: Marx <M...@n...com>

    ja drukuje na Pixmie ip4300 i jest ok. Podajnika na plyty nie ma, ale
    mozna wkladac te male plytki. Sa podajniki na plyty?
    Marx

  • 3. Data: 2010-07-02 09:10:33
    Od: "Mirek" <m...@w...wp.pl>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości
    > ja drukuje na Pixmie ip4300 i jest ok. Podajnika na plyty nie ma, ale
    > mozna wkladac te male plytki. Sa podajniki na plyty?
    > Marx

    Też polecam Canona. Ja mam IP4500. Jest w komplecie podajnik na płyty.
    Proponuje wybrac coś z aktualnej oferty w serii Pixima.

  • 4. Data: 2010-07-02 10:15:54
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-02 08:54, Sailor pisze:
> [...]
    > chyba juz go nie ma w sprzedazy.
    > Jakie podpowiedzi wynikajace z praktyki?

    A DVD w komputerze nie możesz wymienić na taki, który drukuje płytki?

    --
    animka

  • 5. Data: 2010-07-02 10:27:14
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-02 11:10, Mirek pisze:
    > Użytkownik "Marx"<M...@n...com> napisał w wiadomości
    >
    > Też polecam Canona. Ja mam IP4500. Jest w komplecie podajnik na płyty.
    > Proponuje wybrac coś z aktualnej oferty w serii Pixima.

    Raczej już wycofali ze sprzedaży.
    Jak wygląda sprawa zamienników atramentowych? Podobno drogie.

    --
    animka

  • 6. Data: 2010-07-02 10:55:22
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    > A DVD w komputerze nie możesz wymienić na taki, który drukuje płytki?

    Pewnie może. Tylko to zupełnie inne technologie...
    LightScribe - wypala laserem w skali szarości na jednokolorowych płytkach.
    Zadruk atramentowy masz w kolorze na białym nośniku płyty...

    widzisz różnicę?

    --
    woytaski

  • 7. Data: 2010-07-02 10:58:06
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Fri, 2 Jul 2010 12:55:22 +0200, Wojtek napisał(a):

    > Pewnie może. Tylko to zupełnie inne technologie...
    > LightScribe - wypala laserem w skali szarości na jednokolorowych płytkach.
    > Zadruk atramentowy masz w kolorze na białym nośniku płyty...

    LightScribe - brzydki wydruk trwający 20 minut
    Atrament - fotograficzna jakość, 1 minuta...

    --
    Yakhub

  • 8. Data: 2010-07-02 15:37:11
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-02 12:55, Wojtek pisze:

    > Pewnie może. Tylko to zupełnie inne technologie...
    > LightScribe - wypala laserem w skali szarości na jednokolorowych płytkach.

    Ale za to jak pięknie to wygląda na mojej złotej płytce!

    > Zadruk atramentowy masz w kolorze na białym nośniku płyty...
    >
    > widzisz różnicę?

    Widzę.
    Czy jak płytka jest niebieskawa to już nie można nic wydrukować na niej?

    --
    animka

  • 9. Data: 2010-07-05 11:08:40
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    > Widzę.
    > Czy jak płytka jest niebieskawa to już nie można nic wydrukować na niej?

    To zależy.
    LightScribe wystepuje w kilku odmianach kolorystycznych,
    Płyty do nadruku są zawsze białe

    Nie wiem o jakiej niebieskawej płytce mówisz... Każda płyta LS jest przy
    otworze opisana logo LightScribe...

    pzdr

    --
    woytaski

  • 10. Data: 2010-07-05 21:31:48
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-05 13:08, Wojtek pisze:

    > To zależy.
    > LightScribe wystepuje w kilku odmianach kolorystycznych,
    > Płyty do nadruku są zawsze białe

    Czyli płytka nie może być niebieskawa. Ale mnie chodzilo o wydruk
    drukarkowy.

    > Nie wiem o jakiej niebieskawej płytce mówisz... Każda płyta LS jest przy
    > otworze opisana logo LightScribe...

    Wiem, mam takie płytki LS. Moje są "złote". Kiedyś tam nadrukowałam
    jedną i później to już mi się nie chciało, nie widzę narazie żadnego
    sensu. A to dlatego, że mi znowu wysiadł kompakt w miniwieży (ścieżki
    przeskakują) i nie nagrywam już teraz mp3.
    Kupiłam na Allegro komplet jakichś śrubokrętów do Philipsa, żeby
    rozkręcić tą wieżę i dostać się do kompaktu, zobaczyć co tam się da
    zrobić (może odkurzyć), ale jakoś nie mam narazie czasu i natchnienia.
    Nawet jeszcze nie sprawdziłam czy te śrubokręty pasują do śrubek w tej
    miniwieży.

    --
    animka