  • 11. Data: 2010-03-10 19:52:17
    Temat: Re: Gdzie kupić ATmega324A, ew. jaki zamiennik?
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-03-10 19:49, Robbo pisze:

    >> Może coś takiego cię zainteresuje:
    >> http://sklep.avt.pl/p/pl/486824/uklad+scalony+atmega
    644p-20pu+isp-mc+avr+mcu+64k+flash+4k+ram+644.html

    > To jest rzeczywiście interesujące dla mnie rozwiązanie. Dzięki.
    > Ja szukałem w tabelce na stronie Atmela
    > (http://atmel.com/dyn/products/param_table.asp?famil
    y_id=607&OrderBy=part_no&Direction=ASC)
    > i tam tego nie ma! Jest co prawda 644P automotive, ale w innej obudowie.

    Tu jest też niezła porównywarka różnych AVRów:
    http://www.avrfreaks.net/index.php?module=Freaks%20D
    evices&func=devCompare

    Gdyby pocięło link: http://tinyurl.com/y8myrpf

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 12. Data: 2010-03-10 21:17:12
    Od: Konop <k...@g...pl>

> [...]
    y_id=607&OrderBy=part_no&Direction=ASC)
    > i tam tego nie ma! Jest co prawda 644P automotive, ale w innej obudowie.

    Dobra rada - procków dostępnych w Polsce szukaj w zakładce "mature
    devices" :)...

    Konop