  • 1. Data: 2013-12-03 12:44:07
    Temat: Gdzie jest teraz sklep playa? poratujcie
    Od: m...@g...com

    Witam swego czasu robiłem zakupy w sklepie internetowym playa - był jakiś adres w
    stylu eshop.playmobile.pl

    Niestety teraz na ich stronie nie idzie się niczego dowiedzieć

    poratujcie jak to jest?

  • 2. Data: 2013-12-03 12:50:30
    Temat: Re: Gdzie jest teraz sklep playa? poratujcie
    Od: masti <g...@t...hell>

    http://www.play.pl

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2013-12-03 12:57:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 3 Dec 2013 03:44:07 -0800 (PST), m...@g...com napisał(a):

    > Witam swego czasu robiłem zakupy w sklepie internetowym playa - był jakiś adres w
    stylu eshop.playmobile.pl

    > Niestety teraz na ich stronie nie idzie się niczego dowiedzieć

    Serio? A sprawdzałeś w ogóle?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2013-12-03 13:16:38
    Od: m...@g...com

    no to chcę kupic to

    możesz mi powiedzieć jak?

    http://www.play.pl/oferta/play-internet/internet-na-
    karte/zestaw2gb-modem/

    za cholere nie wiadomo jak

  • 5. Data: 2013-12-03 13:26:53
    Od: m...@g...com

    ewentualnie chciałbym kupic to:

    http://www.play.pl/oferta/internet/internet-na-karte
    /zestaw-1g-modem-4g/129.html#

    no i lipa nie da się

  • 6. Data: 2013-12-03 13:29:51
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 03-12-2013 13:26, m...@g...com pisze:
    > ewentualnie chciałbym kupic to:
    >

    > http://www.play.pl/oferta/internet/internet-na-karte
    /zestaw-1g-modem-4g/129.html#

    > no i lipa nie da się

    skont klikasz?
    mash nogi?

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 7. Data: 2013-12-03 13:44:22
    Od: m...@g...com

    po co mi nogi

    chcę kupić w sklepie internetowym

  • 8. Data: 2013-12-03 13:57:04
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 03-12-2013 13:44, m...@g...com pisze:
    > po co mi nogi
    >
    > chcę kupić w sklepie internetowym

    takie rzeczy tylko w erze

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 9. Data: 2013-12-03 14:31:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 3 Dec 2013 04:16:38 -0800 (PST), m...@g...com napisał(a):

    > no to chcę kupic to
    >
    > możesz mi powiedzieć jak?
    >
    > http://www.play.pl/oferta/play-internet/internet-na-
    karte/zestaw2gb-modem/

    > za cholere nie wiadomo jak

    Ale probowales przez moment wziąć pod uwagę, że zestaw może być niedostępny
    chwilowo? Może skorzystaj z podanej niżej opcji telefonicznej. Zwłaszcza,
    że to oni dzwonią

  • 10. Data: 2013-12-05 10:39:49
    Od: "Stivi" <...@t...com>

> [...]
    > niedostępny
    > chwilowo? Może skorzystaj z podanej niżej opcji telefonicznej.

    karte/starter-4glte-9zl/
    Tego też zabrakło? Rżycie z gościa, a tu naprawdę nie ma żadnej opcji
    dodaj do koszyka, ani nic