  • 11. Data: 2014-02-20 16:18:21
    Temat: Re: Gdzie jest operator?
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 20.02.2014 16:00, elmer radi radisson pisze:

    > Tyle ze tego samego CM tez sie wklada na maszty.

    A o czym ja mówię? :)

    --
    anacron
    aba/

  • 12. Data: 2014-02-20 16:45:09
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-02-20 16:18, anacron wrote:

    > A o czym ja mówię? :)

    patrzac na cytat do ktorego sie odnioslem, w tym momencie juz troche
    ciezko wywnioskowac.

    --

    memento lorem ipsum

  • 13. Data: 2014-02-20 21:00:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-02-20 12:26, Miroo wrote:
    > W dniu 2014-02-20 11:54, anacron pisze:

    > Operator "powinien" obserwować, a nie "musi".

    W języku prawnym nie ma musi - jest "powinien", "jest obowiązany", Kto
    popełnia... jest zagrożony" itd. i znaczy to nasze potoczne "musi".

    Z prostego powodu - jakbyś zapisał np. "kierujący pojazdem musi
    zatrzymać się na linii zatrzymania przez znakiem stop", to by znaczyło
    że musi. A skoro musi, to musi - nie ma innej możliwości. więc jeśli
    policjant zeznał, że się nie zatrzymał chociaż musiał (i mówi to
    ustawa), to znaczy że policjant składa fałszywe zeznania - no bo
    przecież ustawa ma wyższą rangę niż zdanie krawężnika;)

    Shrek.

  • 14. Data: 2014-02-21 10:55:54
    Temat: Re: Gdzie jest instrukcja, było: Gdzie jest operator?
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Thu, 20 Feb 2014 13:59:26 +0100, anacron wrote:

    > Na stronie producenta.

    Byłbyś tak uprzejmy i wskazał gdzie? Ja nie widzę na stronie producenta.

    Tomek

  • 15. Data: 2014-02-21 11:49:05
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    il.me
    *Tomasz Stiller* napisał(-a):

    > Byłbyś tak uprzejmy i wskazał gdzie? Ja nie widzę na stronie
    > producenta.

    A ze strony nieproducenta może być?
    http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=Fotora
    pid+CM&btnG=Szukaj+w+Google&gbv=2

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 16. Data: 2014-02-22 14:07:17
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Fri, 21 Feb 2014 11:49:05 +0100, Big Jack wrote:

    > W wiadomości news://news-archive.icm.edu.pl/le77ra$faq$1@dont-ema
> [...]

    Dziękuję bardzo :)

    Tomek

  • 17. Data: 2014-02-22 16:56:51
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 20 lutego 2014 11:54:31 UTC+1 użytkownik anacron napisał:
    > Fragment "tajnej" instrukcji obsługi fotoradaru Fotorapid CM
    >

    > https://dl.dropboxusercontent.com/u/19673278/Fotorap
    id_CM/FotorapidCM_BB.jpg

    > [ http://tinyurl.com/nrwnjzu ]
    >

    > "Operator urządzenia, w trakcie wykonywania pomiarów, powinien
    >
    > obserwować..."
    >

    > Gdzie jest operator? :)
    >

    > Dla ciekawskich, tak ten fragment jest podstawą w sądzie do tego, aby
    >
    > żądać dwóch zdjęć, bez nich nie da się zweryfikować, czy taki błąd nie
    >
    > wystąpił i od razu podpowiem, żaden FR z GITD nie jest ustawiony na
    >
    > serię i chyba nikt nie widział operatora stojącego obok słupka z
    >
    > podłączonym laptopem, który by organoleptycznie weryfikował pomiary...

> [...]

    Możesz mieć rację. Wiesz o tym od jakiegoś czasu. Czy wysłałeś zapytanie do GITD czy
    robią dwa zdjęcia?

  • 18. Data: 2014-02-25 15:19:02
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 2014-02-20 12:59, anacron pisze:

    > Dobre, ale oczywiście wiesz, że Fotorapid CM to urządzenie obsługowe, a
    > nie bezobsługowe? :)

    a jak udowodnisz w sądzie ze go nie obslugiwał ?

  • 19. Data: 2014-02-25 15:23:32
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 25.02.2014 15:19, KiloSierra pisze:

    > a jak udowodnisz w sądzie ze go nie obslugiwał ?

    Bardzo prosto, Obudowy masztu nie da się podnieść do pozycji roboczej,
    gdy otwarta, a gdy zamknięta nie ma jak wyprowadzić przewodów do laptopa. :)

    --
    anacron
    aba/

  • 20. Data: 2014-02-25 15:46:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości

    >Bardzo prosto, Obudowy masztu nie da się podnieść do pozycji
    >roboczej,
    >gdy otwarta, a gdy zamknięta nie ma jak wyprowadzić przewodów do
    >laptopa. :)

    A operator nie moze obslugiwac zdalnie, z Warszawy ?

    J.