  • 1. Data: 2010-10-15 14:13:08
    Temat: [Gdzie] Regeneracja belki tylnej Peugeot Partner we Wrocławiu
    Od: Tomasz <f...@o...pl>

    Witam,
    gdzie we Wrocławiu lub najbliższej okolicy, można zregenerować belkę
    tylną w Peugeocie Partnerze ? Chodzi mi zakład do którego macie
    zaufanie, wystawiający faktury VAT, robiący to w jeden dzień.

    Dziękuję za pomoc.

    pozdrawiam
    Tomasz

  • 2. Data: 2010-10-16 07:56:31
    Od: seba <s...@g...com>

    On 15 Paź, 14:13, Tomasz <f...@o...pl> wrote:
> [...]
    > tylną w Peugeocie Partnerze ? Chodzi mi zakład do którego macie
    > zaufanie, wystawiający faktury VAT, robiący to w jeden dzień.\

    Świdnica to najbliższa okolica?
    http://www.franceautoservice.pl/serwis-peugeot-citro
    en.html
    Piszą że w 3 godziny to zrobią. Czytałem kiedyś opinie w necie i
    bardzo polecany zakład.
    Od razu uprzedzam przed AutoDalba na Robotniczej. Odpuść sobie.

  • 3. Data: 2010-10-16 08:12:57
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Tomasz" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w Peugeocie Partnerze ? Chodzi mi zakład do którego macie zaufanie,
    > wystawiający faktury VAT, robiący to w jeden dzień.

    Koło Wrocławia to nie wiem ale koło Bydgoszczy jest tanio i dobrze i w 2h na
    miejscu choć warsztat nie jest okazały :) http://www.antalex.pl/

  • 4. Data: 2010-10-18 11:16:39
    Od: Tomasz <f...@o...pl>

    W dniu 2010-10-16 07:56, seba pisze:

> [...]
    en.html
    > Piszą że w 3 godziny to zrobią. Czytałem kiedyś opinie w necie i
    Znalazłem go również w internecie. Biorę go pod uwagę, ale ze względów
    logistycznych wolałbym coś bliżej. Jak się okaże, że są jakieś problemy
    będę musiał dotrzeć do domu po drugi samochód.

    > Od razu uprzedzam przed AutoDalba na Robotniczej. Odpuść sobie.
    To ja jeszcze dopiszę Frace Cars ul. Starościńska 1, jedna moja wizyta
    zakończyła się powrotem do serwisu po 40 km na poprawkę ( wymiana
    sprzęgła ). Niby zdarza się, ale mam mieszane uczucia.

    pozdrawiam
    Tomek

  • 5. Data: 2010-10-18 15:06:56
    Od: "Radarro" <r...@W...gazeta.pl>

    Tomasz <f...@o...pl> napisał(a):

    > Witam,
    > gdzie we WrocĹ&#65533;awiu lub najbliĹźszej okolicy, moĹźna zregenerowaÄ&#65533;
    belkÄ&#65533;
    > tylnÄ&#65533; w Peugeocie Partnerze ? Chodzi mi zakĹ&#65533;ad do ktĂłrego macie
    > zaufanie, wystawiajÄ&#65533;cy faktury VAT, robiÄ&#65533;cy to w jeden
    dzieĹ&#65533;.

    > DziÄ&#65533;kujÄ&#65533; za pomoc.
    >
    > pozdrawiam
    > Tomasz

    Dziwne kodowanie masz :)

    Uderz do Marcina Mydlaka, nick Kenickie, on to robił we Wro w 306tce i chyba
    polecał warsztat.

    Pozdr!
    Radarro

  • 6. Data: 2010-10-18 15:26:48
    Od: "yoytek" <y...@o...pl>

    w swidnicy podobno sa kolesie od belek
    rabia dobrze i tanio ( tak slyzalem )

  • 7. Data: 2010-10-18 15:55:04
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-18 15:06, Radarro pisze:

    > Dziwne kodowanie masz :)
    >
    > Uderz do Marcina Mydlaka, nick Kenickie, on to robił we Wro w 306tce i chyba
    > polecał warsztat.

    Warsztat mogę polecić bo solidności im nie brakuje. Nie wiem tylko, jak
    z ceną będzie - u mnie wyszło dość drogo (w porównaniu do antalex.pl),
    ale moja belka była w stanie agonalnym - zbyt duża ilość rdzy
    uniemożliwiła tulejowanie, przez co poszła do wymiany na nową.
    Tak czy inaczej - Auto France Serwis Jarosław Strzałkowski, ul.
    Trójkątna 1A.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl