  • Data: 2016-02-15 11:18:52
    Temat: Re: Gdynia darmowy parking
    Od: "mz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "twistedme" napisał w wiadomości grup
    pl...

    Pod Almą, w okolicach Lotosa - będzie najbliżej. Co prawda jest tam
    zawsze tłoczno, a przynajmniej było, jak tam parkowałem regularnie jakiś
    czas temu.

    https://www.google.pl/maps/@54.4971859,18.5396915,3a
    ,75y,135.48h,94.32t/data=!3m6!1e1!3m4!1saByjpY5Lmbzx
    eoY4yRvFuw!2e0!7i13312!8i6656

    Może się komuś przyda na przyszłość. Pod Almą tylko dla klientów (to w sumie
    nie problem wystarczy kupić gumę do żucia i już klientem jestem) ale max do
    2 godzin parkowania. Nam centrum Experyment zajął ok 3 godzin więc jakby się
    ktoś uparł to mógłby problemy robić. W sumie zaparkowaliśmy trochę dalej
    przy aptece.