  • Data: 2012-01-28 10:49:23
    Temat: Re: Gdynia - Łódź w 10 minut :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 28 Jan 2012 01:43:36 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Jako długodystansowiec zapytam: a nie można było przy tankowaniu
    > się odkibelkować ?

    W Gdyni sie moglo jeszcze nie chciec (to w koncu ponad 2h), kibelek mogl
    zniechecac, a poze tym - czy to jakas roznica ?
    I tak trzeba auto przestawic, do kabiny sie udac, swoje zalatwic - jaka
    roznica gdzie ?
    Tracisz tyle co na hamowaniu i rozpedzaniu i ewentualnie manewrach na
    stacji. Jesli nie autostrada to raptem kilkanascie sekund.
    No i ewentualnie na chlodzeni diesla, ale to znow na autostradzie, albo na
    zielonej fali w miastach.

    >A teraz poleciałeś do mnie magią :)

    Swiatla diodowe z PWM - czyli wlaczone i wylaczone na przemian. Tak szybko
    ze ze oko nie zauwaza. Podobnie zreszta jak w kinie czy starym telewizorze.
    Jesli kamera robi zdjecie krotko to moze trafic w moment wlaczenia lub
    wylaczenia.
    Swiatla maja swoja czestotliwosc, kamera swoja - i jesli sa rozne, to sie
    to trafianie co chwile zmienia.

    J.