    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gdyby ekolodzy myśleli...
    Date: Wed, 6 Dec 2023 12:11:14 +0100

    On 06/12/2023 11:44, Cavallino wrote:
    > Gdzie to napisałeś?

    W pierwszym poście _Mastera_ zostało *napisane*.

    Cały wątek jest o tym, że jak ktoś naprawdę chce, to i za 10kzł znajdzie
    jakieś wozidło elektryczne na miasto. To jest całkiem ok opcja, ale jest
    jeden feler: te zabawki nie wyglądają na bezpieczne w zderzeniu z paką
    do wożenia tucznika prowadzoną przez prawnika. Niepokoi mnie to.

    Zaś Twoja propozycja jest ok, ale nie ma śladu sensu ekonomicznego,
    nigdy mi się nie zwróci przepłacenie 4x względem Sparka.

    > W każdym razie zapytaj za 10 lat.
    > Teraz nie da się nic polecić w tym zakresie.

    Zgadza się, jest ciężko znaleźć tanią opcję uzywaną, bo albo jest
    działajaca, albo nie i wtedy tanią.

    Ogólnie obejrzałem kilka elektryków i stan baterii zawsze stanowił
    podstawowy problem przy niskiej cenie.

    Swoją droga, ponoć we Francji rdzewieje kilkaset elektryków z upadłej
    firmy wypożyczajacej na minuty. To mogło by miec sens. Ale z jakiegoś
    powodu nie sprzedają. Dziwne.

    > I "zawsze złomem"?

    Mój Spark jest w stanie fabrycznym. Przejechał 50k w 10 lat. A kupiłem
    go jak miał 5k przebiegu i ponad rok.

    Nie twierdze, że takie są wszystkie, ale pradę mówiąc kilka się już mi
    przewineło dość rozsądnych opcji takich muluchów. Nie widzę sensu
    konkurowania z elektrykami, chyba że właśnie elektryki spadną do
    rozsądniejszych cen. Czy to już ten moment? Nie, raczej nie.