  • Data: 2023-12-06 21:46:13
    Temat: Re: Gdyby ekolodzy myśleli...
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.12.2023 o 20:59, heby pisze:

    > Nie bardzo. Wsiądziesz, a gdzie zakupy?

    Jeśli w Twizy się mieści to w AMI pewnie tak samo.

    > To chyba nie ma rozsądnego
    > ogrzewania czy klimatyzacji.

    Jeśli nie przeszkadza w poruszania się Twizy to czemu miało by
    przeszkadzać w poruszaniu się AMI.

    > Zły klimat :/ Mozna odejmować ficzery z
    > samochodu, ale w pewnym momencie zostanie Ci silnik na kołach i dach z
    > dykty. To niekoniecznie to, co rozsądne.

    No to właśnie opinia motocyklistów jest taka, że potrzeba tylko dachu by
    nie padało.

    > Czasami prawnicy jeżdzą jakąs paką na tuczniki. Typu Navara. Kiedyś
    > (200x?) promocja była dla prawników i lekarzy. Po miesiącu na osiedlu
    > stało ich naście i co rusz słyszałem jak Pani Doktór mieszkajaca obok,
    > od odcisków, marudzi, że nie może swojego wozidła zaparkować. Zawsze też
    > istnieje niezerowe niebezpieczeństwo, że będzie Cie wyprzedzał minister
    > albo jakiś inny bandyta w swoim, opancerzonym betonem, Mersedesie.
    > Dlatego trzeba z rozwagą jesli chchodzi o grubość wzmocnień wozidła.
    > Spark ma marne, ale jakieś ma.

    To postulat by wszystkie pojazdy były lżejsze a nie by wszyscy jeździli
    ciężarówkami.

    > Tak, dlatwgo o nim mówię. Z maluchów Smart błyszczy bezpieczeństwem. A AMI?

    No raczej nie, ale jest lepiej widoczne niż rower czy piechtochód i ma
    lepsze zabezpieczenia niż rower czy piechtochód.

    > Dlatego mała kolizja oznacza połamana miednicę ;)

    Od razu kolizja ... wystarczy wpaść w poślizg, złamać palec, żebra i ...
    dwa miesiące L4 :-)