  • Data: 2023-12-06 18:24:31
    Temat: Re: Gdyby ekolodzy myśleli...
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06/12/2023 17:12, io wrote:
    > A Spark wygląda?

    Wygląda lepiej. Jak ostatnio sprawdzałem, to był ze stali. Takie AMI
    wygląda na pospawane rurki od parasola ogrodowego opakowane dmuchanym
    plastikiem który wcześniej był zmieloną piaskownicą. Pewno, że to nie
    Granada, taki Spark. Ale też na mieście jest raczej <=50.

    W dziedzinie zderzania się z prawnikami, nawet Smart fortwo nie
    wychodził najgorzej. Natomiast czasami widuję taki francuski maluch,
    niedaleko mnie i to wygląda biednie, drzwi są zrobione z dykty i nie
    mają wzmocnień (koleś jeździ bez tapicerki na 1 drzwiach, to wiem ;).