-
1. Data: 2011-11-22 14:10:59
Temat: Gazniki w moto z ram/srad itp a nadcisnienie
Od: "Artur Tomczyk" <a...@o...pl>
Wie ktos czy gazniki w motongach z doladowaniem dynamicznym (jak to piknie w
folderach nazywaja) - np cebra 600 F4, sa jakos specjalnie projektowane do
pracy z nadcisnieniem (vide gazniki pod doladowanie), czy po prostu robi sie
wtedy ubozsza mieszanka i tyle w temacie?
pozdrawiam
Artur
-
2. Data: 2011-11-22 14:26:48
Temat: Re: Gazniki w moto z ram/srad itp a nadcisnienie
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-11-22, Artur Tomczyk <a...@o...pl> wrote:
> Wie ktos czy gazniki w motongach z doladowaniem dynamicznym (jak to piknie w
> folderach nazywaja) - np cebra 600 F4, sa jakos specjalnie projektowane do
> pracy z nadcisnieniem (vide gazniki pod doladowanie), czy po prostu robi sie
> wtedy ubozsza mieszanka i tyle w temacie?
>
Wiem tylko jak to jest w Kawasaki. W motocyklach bez tych ficzerow
wyrownanie cisnien w komorach plywakowych idzie sobie na glebe, przy
ram-air jest to wyprowadzone w doloty powietrza na masce. Czyli wieksza
predkosc -> wiecej powietrza w dolocie ale tez wieksze cisnienie w
komorach plywakowych przez te dodatkowe rurki wyciagniete na przod.
Tutaj to widac:
http://www.maxsalvage.com/media/25/a207920130db36225
21259_m.JPG
Tam na srodku dodatkowo jest filterek siatkowy ktory raz na jakis czas
warto przedmuchac.
--
Artur
ZZR 1200