eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGaśniecie auta na lpg przy zatrzymywaniu skrecaniu w lewoRe: Gaśniecie auta na lpg przy zatrzymywaniu skrecaniu w lewo
  • Data: 2010-11-10 10:57:40
    Temat: Re: Gaśniecie auta na lpg przy zatrzymywaniu skrecaniu w lewo
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-11-10 09:16, Jakub Witkowski pisze:

    >> Pytanie nie było o gaźnik a o "silnik typu 8V".
    >> Co do samego gaźnika to wiem że również można tam wstawić instalacje
    >> sekwencyjną, chociaż na pewno trzeba będzie też dołożyć wtedy też
    >> przepływomierz, być może również lambdę.
    >
    > Generalnie, całą elektronikę sterowania silnikiem wraz z czujnikami.

    Elektroniki nie trzeba przekładać.
    Zapłon zostaje seryjny, a za paliwo odpowiada komputer gazowy. Musi
    dostać sygnał MAF albo MAP i sondy lambda. Sonda lambda np. w gaźnikowym
    Cinquecento była, nie wiem jak w Astrze.
    Są komputery gazowe które nie muszą pracować jako piggyback.

    > Wynająć specjalistyczną firmę, dać im ze 2-3 miesiące i będzie
    > działało... jakoś...

    Widziałem już takie rzeczy - chociażby silniki 900 z CC zmieniane na
    wtrysk paliwa i ani to nie trwało 2-3 miesiące, ani nie miało problemów
    z działaniem.
    Niektórzy woleli tak zrobić zamiast walczyć z gaźnikiem.
    Wtedy owszem trzeba przełożyć też komputer, ale nie były to duże koszty.

    Robiłem też u siebie zmianę z SPI na pół-sekwencyjne MPI i też jakoś
    bólu nie było.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: