-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 10 Nov 2010 10:57:40 +0100
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Gaśniecie auta na lpg przy zatrzymywaniu skrecaniu w lewo
References: <4cd7ca98$0$21010$65785112@news.neostrada.pl>
<ib90av$16gk$1@news2.ipartners.pl>
<4cd8150e$0$27045$65785112@news.neostrada.pl>
<4cd850ce$0$21003$65785112@news.neostrada.pl>
<c1.01.3NKhbG$J5p@mike.oldfield.org.pl>
<4cd9d63b$0$20990$65785112@news.neostrada.pl>
<ibdkcq$d24$1@news2.ipartners.pl>
In-Reply-To: <ibdkcq$d24$1@news2.ipartners.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 27
Message-ID: <4cda6c92$0$22809$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.56.115
X-Trace: 1289383058 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22809 83.11.56.115:10918
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2324661
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-11-10 09:16, Jakub Witkowski pisze:
>> Pytanie nie było o gaźnik a o "silnik typu 8V".
>> Co do samego gaźnika to wiem że również można tam wstawić instalacje
>> sekwencyjną, chociaż na pewno trzeba będzie też dołożyć wtedy też
>> przepływomierz, być może również lambdę.
>
> Generalnie, całą elektronikę sterowania silnikiem wraz z czujnikami.
Elektroniki nie trzeba przekładać.
Zapłon zostaje seryjny, a za paliwo odpowiada komputer gazowy. Musi
dostać sygnał MAF albo MAP i sondy lambda. Sonda lambda np. w gaźnikowym
Cinquecento była, nie wiem jak w Astrze.
Są komputery gazowe które nie muszą pracować jako piggyback.
> Wynająć specjalistyczną firmę, dać im ze 2-3 miesiące i będzie
> działało... jakoś...
Widziałem już takie rzeczy - chociażby silniki 900 z CC zmieniane na
wtrysk paliwa i ani to nie trwało 2-3 miesiące, ani nie miało problemów
z działaniem.
Niektórzy woleli tak zrobić zamiast walczyć z gaźnikiem.
Wtedy owszem trzeba przełożyć też komputer, ale nie były to duże koszty.
Robiłem też u siebie zmianę z SPI na pół-sekwencyjne MPI i też jakoś
bólu nie było.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
Najnowsze wątki
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-20 "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- 2024-11-21 Strach się bać
- 2024-11-21 Koniec smrodów
- 2024-11-20 Krematorium
- 2024-11-20 Taki tam szkolny problem...
- 2024-11-20 LIR2032 a ML2032
- 2024-11-20 SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- 2024-11-21 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-11-21 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-21 Wrocław => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-21 Kraków => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-21 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=