eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGaśniecie auta na lpg przy zatrzymywaniu skrecaniu w lewoRe: Gaśniecie auta na lpg przy zatrzymywaniu skrecaniu w lewo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 10 Nov 2010 10:57:40 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
    Thunderbird/3.1.6
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gaśniecie auta na lpg przy zatrzymywaniu skrecaniu w lewo
    References: <4cd7ca98$0$21010$65785112@news.neostrada.pl>
    <ib90av$16gk$1@news2.ipartners.pl>
    <4cd8150e$0$27045$65785112@news.neostrada.pl>
    <4cd850ce$0$21003$65785112@news.neostrada.pl>
    <c1.01.3NKhbG$J5p@mike.oldfield.org.pl>
    <4cd9d63b$0$20990$65785112@news.neostrada.pl>
    <ibdkcq$d24$1@news2.ipartners.pl>
    In-Reply-To: <ibdkcq$d24$1@news2.ipartners.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <4cda6c92$0$22809$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.56.115
    X-Trace: 1289383058 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22809 83.11.56.115:10918
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2324661
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-11-10 09:16, Jakub Witkowski pisze:

    >> Pytanie nie było o gaźnik a o "silnik typu 8V".
    >> Co do samego gaźnika to wiem że również można tam wstawić instalacje
    >> sekwencyjną, chociaż na pewno trzeba będzie też dołożyć wtedy też
    >> przepływomierz, być może również lambdę.
    >
    > Generalnie, całą elektronikę sterowania silnikiem wraz z czujnikami.

    Elektroniki nie trzeba przekładać.
    Zapłon zostaje seryjny, a za paliwo odpowiada komputer gazowy. Musi
    dostać sygnał MAF albo MAP i sondy lambda. Sonda lambda np. w gaźnikowym
    Cinquecento była, nie wiem jak w Astrze.
    Są komputery gazowe które nie muszą pracować jako piggyback.

    > Wynająć specjalistyczną firmę, dać im ze 2-3 miesiące i będzie
    > działało... jakoś...

    Widziałem już takie rzeczy - chociażby silniki 900 z CC zmieniane na
    wtrysk paliwa i ani to nie trwało 2-3 miesiące, ani nie miało problemów
    z działaniem.
    Niektórzy woleli tak zrobić zamiast walczyć z gaźnikiem.
    Wtedy owszem trzeba przełożyć też komputer, ale nie były to duże koszty.

    Robiłem też u siebie zmianę z SPI na pół-sekwencyjne MPI i też jakoś
    bólu nie było.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: