eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGaśnie bez wyraźnej przyczyny.Re: Gaśnie bez wyraźnej przyczyny.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gaśnie bez wyraźnej przyczyny.
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    References: <pqao4k$smp$1@node1.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    Organization: DOM
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Date: 19 Oct 2018 10:00:00 GMT
    Lines: 49
    NNTP-Posting-Host: 77.65.80.250
    X-Trace: 1539943200 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 488 77.65.80.250:50816
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2942
    X-Received-Body-CRC: 500179400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2641709
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik WS L...@c...pl ...

    >> Raz na jakiś czas głupieje w inny sposób - mianowicie nie gaśnie,
    >> ale traci moc i nie pozwala się wkręcić na więcej, niż ok. 2000
    >> obrotów.
    >
    > O! Ja mam podobny problem w Alfie 159 2.0JTDm
    > Na chwile obecna wystapil 2x, pierwszy raz w marcu, M ECU Scan
    > pokazal "P2563 - Variable geometry turbo position", ale wiecej sie
    > nie pojawil
    >
    > Wymienilem pozniej olej, filtry (olej, powietrze, paliwa)
    >
    > Niedwno sie powtorzylo - wtedy zglosil blad z cisnieniem ON (mam
    > chyba gdzies w domu zrzut z M ECU S)
    >
    > Po skasowaniu jezdzi bezproblemowo...
    >
    >
    >> W tym przypadku także krótkotrwałe wyłączenie kluczykiem go
    >> natychmiast "uzdrawia".
    >
    > U mnie w sumie tez, z tym, ze za pierszym razem po odpaleniu zgasl
    > jeszcze ze 2 razy
    >
    >> Ma ktoś z Kolegów pomysł czego szukać?
    >> Ewentualnie do kogo ten dziwny przypadek oddać? (w rejonie ok
    >> Krakowa po Gliwice i od Bielska po Częstochowę).
    >
    > Jesli znajdziesz daj znac, bo mnie pewnie tez czeka takie samo
    > poszukiwanie, wlasciwie to w tym rejonie...
    >
    Miałem podobny problem w 2.0jtd fiatowskim w ducato... (2012r)
    Nie gasł ale wchodził w tryb awaryjny w momencie kiedy troche mocniej
    depneło sie w gaz. Podkreslam ze troche.

    Mechanicy szukali, wymienili lejące wtryski (pomogło na 2 miesiace i
    20kkm), wymienili regulator cisnienia na pompie WC a finalnie okazało się
    ze problemem była pompa w zbiorniku paliwa.
    Podawała paliwo i to całkiem szybko ale jednak z niewystarczajacym
    cisnieniem.
    Trzeba przyznac ze ta pompa zaczeła dogorywac duzo wczesniej, bo było
    słychac ze zmienia sie dzwiek jej pracy.


    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: