  • 31. Data: 2015-10-02 20:33:34
    Temat: Re: usrael'ska SZMATA qrvota pszemol ze zjelczala bryndza w pochwie
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

    usrael'ska prukwa ze SZCZYkago ze sromem w poprzek najebala kretynizmow:

    ==-->>> http://tinyurl.com/oc4uzkt !!!

  • 32. Data: 2015-10-02 20:33:49
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

  • 33. Data: 2015-10-02 20:33:51
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

  • 34. Data: 2015-10-02 20:33:59
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

  • 35. Data: 2015-10-03 00:00:22
    Temat: Re: GamGunS GownoluXy S3 uruchamia się tylko bez SraM
    Od: salto en la parte superior del pene <s...@p...ty>

    Marek wrote:
    > Udajesz czy faktycznie nie rozumiesz modelu biznesowego, w którym
    > sprzedawany przedmiot (tutaj teleGOWNO*) ma określoną w czasie
    > przydatność do użycia, po którym należy go wymienić na nowy?

    takie *imperialistyczno*hieno*kapitalistyczne* zachowane; zwie sie
    (z lat.) 'obsolescere', (po jevvsku) 'obsolescence'

    wszelkie JEBANIE skrajnych GLUPOT (ktore tu ma tylko miejsce) jest
    podkreslaniemm imbecylizmu / mongolizmu tu bazgrzacych hiperCAPow!

    hiperCAPy idzcie na przeszczep mozgu, najlepszym bedzie mozg knura
    wtedy wasz poziom umyslowy wzrosnie kilka-tysiecy razy!

    nie sposob sie dziwic ze od czasu do czasu nastepuja czystki w tym
    ludo-chlewie, chocby nie tak dawno cyklon 2 i krematoria za Adolfa

    +++ http://tinyurl.com/q8lp3tp ++++ http://tinyurl.com/o3xpklc +++

  • 36. Data: 2015-10-03 00:23:57
    Temat: Re: Samsung Galaxy S3 uruchamia się tylko bez SIM
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    > Udajesz czy faktycznie nie rozumiesz modelu biznesowego, w którym
    > sprzedawany przedmiot (tutaj telefon) ma określoną w czasie przydatność
    > do użycia, po którym należy go wymienić na nowy?
    > Ten czas jest tak dobrany aby w jego trakcie bateria przetrwała. Nie ma
    > sensu aby telefon "przeżył" baterię, pomijając jakieś przypadki wyjątkowe
    > (wada fabryczna).
    >
    > Dyskusja nad niewymienialnością baterii w oderwaniu od założeń tego modelu
    > przypomina mi tego Bułgar a co się dziwił, czemu ludzie sandały kupują, bo
    > jak przyjdzie zima to im zimno będzie...

    Z tą żywotnością baterii też jakoś dziwnie Applowi to wychodzi,
    bo mój iPhone4 ładowany codziennie działa jak należy...

  • 37. Data: 2015-10-05 23:30:05
    Temat: Re: ha, ha, ha, wasza prukiewka ze SZCZYkago z pryszczacym srajfunem
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

    usrael'ska prukwa ze SZCZYkago ze sromem w poprzek najebala kretynizmow:
    > ... pest, dreck, szambo - ocenzurowano

    typowa usrael'ska wiedzma, zbiegla z neopeerelu: http://tinyurl.com/o3n5nbg
    wypasiona na zapomogowych bonach zywnosciowych; tj. padlinie z mc.kaczka, z
    jednorazowa dotacja na srajfuna z wodostrzykiem...

    ==-->>> http://tinyurl.com/qbukev5 !!!

  • 38. Data: 2015-10-06 03:04:38
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:muhpcd$7ou$1@dont-email.me
    > "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote in message
    > Pewnie układ ładowania baterii nie radzi sobie z uszkodzoną
    > lub zużytą baterią i zakłóca resztę układów elektronicznych
    > telefonu - stąd te dziwne rzeczy.

    Bzdura na resorach i to w wykonaniu Pszemola--ponoć inżyniera z elektroniki.
    Powinieneś wiedzieć, że bateria pełni rolę filtra, który "łyka" wszelakie zakłócenia
    (czytaj: interferencje z obwodu zasilania). Jak filtr jest popsuty...to stąd takie
    zachowanie telefonu. Nie każdego z resztą :)

    > Podobne efekty czasem dają tanie chinskie ładowarki - ktoś
    > tu narzekał że w czasie ładowania nie działa mu touchscreen itp.

    Bo chińskie ładowarki są jeszcze bardziej ubogie w filtry...elektroniku z bożej łaski
    :>

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))

  • 39. Data: 2015-10-06 04:03:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message
    > Bzdura na resorach i to w wykonaniu Pszemola--ponoć inżyniera z
    > elektroniki.
    > Powinieneś wiedzieć, [..]...elektroniku z bożej łaski :>

    Leczysz jakieś kompleksy?

  • 40. Data: 2015-10-06 20:18:47
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-10-06 o 04:03, Pszemol pisze:
    > "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message
    >
    > Leczysz jakieś kompleksy?

    Nie, nie jestem lekarzem ale możesz zapytać na sci.medycyna czy jakoś tam :)

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.