  • 21. Data: 2015-10-01 14:16:30
    Temat: Re: Samsung Galaxy S3 uruchamia się tylko bez SIM
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-10-01 o 14:00, Pszemol pisze:
    > "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message

    > Po co? Sam się youtubem nie umiesz posłużyć?
    > W 5 i 6 jest podobnie.
    > A wersji starszych od 4 nikt już chyba nie używa.

    No to teraz wymień sobie baterię jadąc autobusem albo powiedz to babci,
    lub mniej rozgarniętej blondynce żeby sobie sama zmieniła :)

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 22. Data: 2015-10-01 14:23:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No to teraz wymień sobie baterię jadąc autobusem albo powiedz to babci,
    > lub mniej rozgarniętej blondynce żeby sobie sama zmieniła :)

    ??? O czym Ty bredzisz?

    Ja nie mówię o przedłużeniu pracy bez ładowarki w pobliżu
    przez wymianę baterii rozładowanej na nową, naładowaną...
    Od tego są power packi od wielu lat już powszechne i tanie!

    Mówimy o serwisie telefonu polegającego na wymienia
    USZKODZONEJ/ZUŻYTEJ baterii na nowej, sprawnej. KPW?

  • 23. Data: 2015-10-01 17:13:09
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-10-01 o 14:23, Pszemol pisze:
    [...]

    > ??? O czym Ty bredzisz?

    Trzy pytajniki to jest dopiero megabrednia :)

> [...]
    >
    > Mówimy o serwisie telefonu polegającego na wymienia
    > USZKODZONEJ/ZUŻYTEJ baterii na nowej, sprawnej. KPW?

    Jakim kurwa serwisie? Wali cie? Baterie wymienia się jako element
    zużyty/popsuty bez komplikacji jakie dostarcza iPhone. Sciągasz klapkę
    palcami, myk i nowa bateria, bez wkrętaków, kleju i plastikowych
    narzędzi. Tak jest w większości telefonów a Apple udziwniło i zrobiło z
    tego SERWIS :)
    Z kartą sim podobnie, nie mówiąc już o karcie pamięci.

  • 24. Data: 2015-10-01 18:32:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > :)
    > Z kartą sim podobnie, nie mówiąc już o karcie pamięci.

    Znowu niepotrzebne emocje... skąd się u Ciebie biorą te frustracje?
    Za dużo SMSów wydrukowałes sobie na papierze w roli backupu?

  • 25. Data: 2015-10-01 19:12:18
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LordBluzg(R)"

> [...]

    palcami, myk i nowa bateria, bez wkrętaków, kleju i plastikowych
    narzędzi. Tak jest w większości telefonów a Apple udziwniło i zrobiło z
    ---
    Klapki otwierają się, zatrzaski psują, styki baterii źle kontaktują a same
    baterie często przeżywają telefony. Dlatego nowe telefony mają baterie
    zabudowane.

    Z kartą sim podobnie,
    ---
    Tak, karty SIM też źle kontaktują. :-) I są zasadniczo zbyteczne do
    funkcjonowania telefonów. W końcu zostaną wyeliminowane.

    nie mówiąc już o karcie pamięci.
    ---
    To samo. Ostatnie chwile takich dyskietek. Usługi sieciowe są
    praktyczniejsze.

  • 26. Data: 2015-10-01 21:10:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:mujpi2$shr$1@mx1.internetia.pl...
    > Klapki otwierają się, zatrzaski psują, styki baterii źle kontaktują a same
    > baterie często przeżywają telefony. Dlatego nowe telefony mają baterie
    > zabudowane.

    Dokładnie tak bywa.
    Niedawno miałem przyjemność naprawiać odkopaną z szuflady
    prawie nieużywaną Nokię E52 - nówka z folijką na ekranie, kolega
    używał tylko na czas wyjazdu do Polski a tak lezy telefon
    w szufladzie (używa on dziś iPhone 5S w USA).

    Symptomy: Nokia ogólnie działa ale czasem nagle się wyłącza.
    Diagnoza: po jakimś niewielkim i niegroźnie wyglądającym
    upadku wygięły się blaszki trzymające baterię w gnieździe.
    Minimalne ruchy baterii w obudowie, zmiana pozycji telefonu
    powodowały brak kontaktu ze stykami baterii i reset...
    Pod mikroskopem dogiąłem nieco skalpelem sprężynki
    pozłacane i telefon przestał się "dziwnie" zachowywać.

    Gdyby miał zabudowaną baterię i pewny styk to nie byłoby
    problemu tego typu.

  • 27. Data: 2015-10-01 21:42:42
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-10-01 o 18:32, Pszemol pisze:
    > "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message
    >
    > Znowu niepotrzebne emocje... skąd się u Ciebie biorą te frustracje?

    Jakie frustracje? Normalnie bredzisz :)

    > Za dużo SMSów wydrukowałes sobie na papierze w roli backupu?

    Argumentów zabrakło że bierzesz się za medycynę i diagnoze stawiasz? :)

  • 28. Data: 2015-10-02 14:19:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 1 Oct 2015 17:13:09 +0200, LordBluzg(R)<s...@o...com> wrote:
> [...]
    > palcami, myk i nowa bateria, bez wkrętaków, kleju i plastikowych
    > narzędzi. Tak jest w większości telefonów a Apple udziwniło i

    Udajesz czy faktycznie nie rozumiesz modelu biznesowego, w którym
    sprzedawany przedmiot (tutaj telefon) ma określoną w czasie
    przydatność do użycia, po którym należy go wymienić na nowy?
    Ten czas jest tak dobrany aby w jego trakcie bateria przetrwała. Nie
    ma sensu aby telefon "przeżył" baterię, pomijając jakieś przypadki
    wyjątkowe (wada fabryczna).

    Dyskusja nad niewymienialnością baterii w oderwaniu od założeń tego
    modelu przypomina mi tego Bułgar a co się dziwił, czemu ludzie
    sandały kupują, bo jak przyjdzie zima to im zimno będzie...

    --
    Marek

  • 29. Data: 2015-10-02 19:29:56
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Marek"

> [...]

    sprzedawany przedmiot (tutaj telefon) ma określoną w czasie
    przydatność do użycia, po którym należy go wymienić na nowy?
    A co to za model ?

  • 30. Data: 2015-10-02 20:33:29
    Temat: Re: usrael'ska SZMATA qrvota pszemol ze zjelczala bryndza w pochwie
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

    usrael'ska prukwa ze SZCZYkago ze sromem w poprzek najebala kretynizmow:

    ==-->>> http://tinyurl.com/oc4uzkt !!!