    From: LordBluzg(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung Galaxy S3 uruchamia się tylko bez SIM
    Date: Tue, 6 Oct 2015 03:04:38 +0200

    "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:muhpcd$7ou$1@dont-email.me
    > "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote in message
    > Pewnie układ ładowania baterii nie radzi sobie z uszkodzoną
    > lub zużytą baterią i zakłóca resztę układów elektronicznych
    > telefonu - stąd te dziwne rzeczy.

    Bzdura na resorach i to w wykonaniu Pszemola--ponoć inżyniera z elektroniki.
    Powinieneś wiedzieć, że bateria pełni rolę filtra, który "łyka" wszelakie zakłócenia
    (czytaj: interferencje z obwodu zasilania). Jak filtr jest popsuty...to stąd takie
    zachowanie telefonu. Nie każdego z resztą :)

    > Podobne efekty czasem dają tanie chinskie ładowarki - ktoś
    > tu narzekał że w czasie ładowania nie działa mu touchscreen itp.

    Bo chińskie ładowarki są jeszcze bardziej ubogie w filtry...elektroniku z bożej łaski
    :>

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))