  • Data: 2014-11-08 13:21:10
    Temat: Re: Galwaniczna izolacja interfejsu 1wire
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Panie Piotrze,
    Jako człowiek przez lata intensywnie 1-wire wykorzystujący mogę się do
    Pańskich uwag/zastrzeżeń tylko przyłączyć. Interface 1-wire nigdy nie
    był projektowany do transmisji na duże odległości. Wbrew pozorom nie
    jest to interface czysto "cyfrowy" (w DS2480 i pochodnych można ustawiać
    slope control itd.) i na dłuższych liniach zachowuje się wprost
    fatalnie. Mnie co prawda udało się budować sieci czujników o łącznej
    długości nawet ca. 2km, ale co przy tym zabawy, a wiarygodność takiego
    rozwiązania mocno wątpliwa.
    Krótko mówiąc walka z gów..em.
    Stanowczo 1wire odradzam.Jego taniość jest pozorna.
    W warunkach przemysłowych tylko RS485.