  • 11. Data: 2010-03-21 22:40:21
    Temat: Re: Gałka zmiany biegów
    Od: to <t...@a...xyz>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Tak, dowolna potraktowana papierem ściernym ;)

    Jest to pewien pomysł, bo w ten sposób potraktowałem drążek, ale takie
    rozwiązanie to w ostateczności, zdecydowanie wolałbym skórzaną, bo do
    metalowej łatwo przymarznąć zimą. ;)

    --
    cokolwiek

  • 12. Data: 2010-03-21 22:48:32
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > Niestety u mnie, po moich magicznych przeróbkach, oryginalna już nie
    > pasuje i stąd te poszukiwania. Obecnie mam podobną do tej:
    > http://img13.allegroimg.pl/photos/oryginal/964/76/05
    /964760524
    > Nie jest zła, ale denerwują mnie te udziwnienia po bokach...

    http://allegro.pl/item966689827_galka_zmiany_biegow_
    impreza_sti_5_bieg_skora.html

    może taka?

    http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=130552&sid=f7
    d21d46ebb7dd011da0af10b561d6be
    albo poszukaj tych właśnie tytanowych od wersji STI, były jeszcze takie
    ladne okrągłe całe gładziutkie, kolega ma włożoną taka w Clio, tylko że zimą
    to nieco denerwuje.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 13. Data: 2010-03-21 22:53:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:

    > http://img13.allegroimg.pl/photos/oryginal/964/76/05
    /964760524
    > Nie jest zła, ale denerwują mnie te udziwnienia po bokach...

    No wlasnie :/
    Dlatego chyba jednak kupie cala aluminiowa od 307cc...

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 14. Data: 2010-03-21 23:33:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    Lewis wrote:

    > http://allegro.pl/
    item966689827_galka_zmiany_biegow_impreza_sti_5_bieg
    _skora.html

    > może taka?

    Za drogo no i pozostaje pytanie jak to zamontować... Subaru ma pewnie
    nagwintowany drążek i bardzo możliwe, że o innej średnicy niż mój...

> [...]
    > albo poszukaj tych właśnie tytanowych od wersji STI, były jeszcze takie
    > ladne okrągłe całe gładziutkie, kolega ma włożoną taka w Clio, tylko że

    Jak ją tam zamontował? Pasował gwint (?) czy coś rzeźbił?

    --
    cokolwiek

  • 15. Data: 2010-03-21 23:33:26
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia 21 Mar 2010 17:11:36 +0100, to napisał(a):

    > Potrzebuje uniwersalną gałkę zmiany biegów. Musi być symetryczna (czyli
    > po prostu "kula", nie może być wyprofilowana do przodu itp.) i najlepiej
    > pokryta czarną skórą, ew. cała metalowa, ale nie z połyskiem, tylko
    > matowa.

    http://allegro.pl/item940335420_alfa_romeo_156_galka
    _zmiany_biegow_benzyna.html

    Tylko znajdź mniej zajechaną ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 16. Data: 2010-03-21 23:41:17
    Od: to <t...@a...xyz>

    Borys Pogoreło wrote:

    > http://allegro.pl/
    item940335420_alfa_romeo_156_galka_zmiany_biegow_ben
    zyna.html

    > Tylko znajdź mniej zajechaną ;)

    Wygląda dobrze ale jest chyba wygięta do przodu. Uderzałbym dłonią w
    konsolę przy wbijaniu niektórych biegów. ;-)

    --
    cokolwiek

  • 17. Data: 2010-03-21 23:44:57
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

> [...]
    > t=130552&sid=f7d21d46ebb7dd011da0af10b561d6be
    > Jak ją tam zamontował? Pasował gwint (?) czy coś rzeźbił?

    Rzeźbil ale co i jak dokładnie to nie wiem, nie wnikałem. Galka sama w sobie
    wygląda nietuzinkowo, to chyba jakas amerykańska wersja Imprezy WRX STI nie
    wiem dokladnie.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 18. Data: 2010-03-21 23:47:35
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia 21 Mar 2010 23:41:17 +0100, to napisał(a):

    > Wygląda dobrze ale jest chyba wygięta do przodu. Uderzałbym dłonią w
    > konsolę przy wbijaniu niektórych biegów. ;-)

    Nie znam aż tak dokładnie 156, ale w 159 jest to kulka. Więc pewnie
    wcześniej było podobnie. Przejrzyj inne aukcje, pewnie będą zdjęcia pod
    innym kątem.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 19. Data: 2010-03-22 00:02:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 21 Mar 2010 22:39:05 +0100, to wrote:

    >Tylko jak to potem zamontować? Dlatego szukam takiej uniwersalnej, z
    >zestawem montażowym. Nie mam gwintu więc seria odpada.

    Poxyline sobie kup a nie galke :-P

    J.

  • 20. Data: 2010-03-22 08:24:20
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    to pisze:
> [...]
    >
    > Widział może ktoś z Was coś takiego? Przeszukałem pół internetu i
    > wszystkie akcesoryjne wyglądają strasznie odpustowo.

    Bila. Od bilarda, rzecz jasna :D
    Czarna, z 'osemka" na wierzchu. Tylko trzeba nawiercic i wprowadzic
    gwint do srodka :]

    szwagier