  • 1. Data: 2010-07-09 21:33:29
    Temat: Galaxy czy Monte?
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Ktory model radzicie kupic i dlaczego?

    Galaxy Samsung GT-i5700
    czy
    Samsung GT-S5620 Monte ?

    Cena nie gra roli, chodzi tylko o aparat.
    adam

  • 2. Data: 2010-07-09 21:36:24
    Temat: Re: Galaxy czy Monte?
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Dodam, ze chodzi mi tez o obsluge telefonu, ktory jest lepszy w obsludze?
    adam

  • 3. Data: 2010-07-09 21:55:15
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 09-07-2010 o 23:33:29 adam <a...@p...onet.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > czy
    > Samsung GT-S5620 Monte ?
    >
    > Cena nie gra roli, chodzi tylko o aparat.

    Ja bym brał Monte bo ma AF, lepszy ekran i lepszą baterię. Minusem jest
    brak radia, ale te pierwsze to nic, w porównaniu do tych 3 pierwszych
    wymienionych cech. Przynajmniej dla mnie, chociaż radia też słucham, ale
    ścierpiałbym.
    W ogóle Spica to chyba dość udany model, myślę że gdy przyjdzie czas
    (kasa), to wezmę właśnie ten model aby poobcować sobie z Androidem, pewnie
    tylko dla rozrywki ze względu na formę dotykową.
    Przeczytaj sobie tez test:
    http://www.telepolis.pl/artykuly.php?id=332

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2010-07-09 21:57:38
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 09-07-2010 o 23:55:15 Piotr M <x...@x...xx> napisał(a):

> [...]
    > (kasa), to wezmę właśnie ten model aby poobcować sobie z Androidem,
    > pewnie tylko dla rozrywki ze względu na formę dotykową.

    Tzn pokręciłem :) Brałbym Spica bo ma właśnie AF, lepszy ekran i lepszą
    baterię, a brak radia to pikuś to tych 3 rzeczy.

  • 5. Data: 2010-07-09 21:58:22
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > Tzn pokręciłem :) Brałbym Spica bo ma właśnie AF, lepszy ekran i lepszą
    > baterię, a brak radia to pikuś to tych 3 rzeczy.

    OK, dzieki. Czyli lepiej Galaxy GT-i5700?
    adam

  • 6. Data: 2010-07-09 22:28:43
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-09 23:58, adam pisze:

    > OK, dzieki. Czyli lepiej Galaxy GT-i5700?

    Jakbym teraz kupowała/zawierała umowę to bym kupiła ten:
    http://komorkomania.pl/2010/01/07/ces-2010-lg-gt540-
    z-androidem/

    http://www.google.pl/search?client=opera&rls=pl&q=LG
    +GT540&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

    --
    animka

  • 7. Data: 2010-07-09 22:30:21
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > Jakbym teraz kupowaĹ&#65533;a/zawieraĹ&#65533;a umowÄ&#65533; to bym kupiĹ&#65533;a
    ten:
    > http://komorkomania.pl/2010/01/07/ces-2010-lg-gt540-
    z-androidem/

    Dlaczego?
    adam

  • 8. Data: 2010-07-09 22:31:15
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    > OK, dzieki. Czyli lepiej Galaxy GT-i5700?

    http://www.youtube.com/results?search_query=LG+GT+54
    0&aq=f

    --
    animka

  • 9. Data: 2010-07-09 22:59:36
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-10 00:30, adam pisze:
    z-androidem/

    > Dlaczego?

    Obejrzyj prezentacje tych telefonów i się przekonasz chyba. Podałam linki.
    Przedtem obejrzalam filmiki.

    --
    animka

  • 10. Data: 2010-07-12 13:31:45
    Od: Tomek Kęcki <t...@t...gmail.com>

    W dniu 2010-07-09 23:33, adam pisze:
    > Ktory model radzicie kupic i dlaczego?
    >
    > Galaxy Samsung GT-i5700
    > czy
    > Samsung GT-S5620 Monte ?

    Galaxy + program Vignette, który bardzo ładnie zdjęcia robione telefonem
    przerabia na "a la analogowe".

    --
    tomafek