  • 61. Data: 2019-05-26 23:58:16
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-26 o 23:49, Pszemol pisze:
> [...]

    Nie po prostu tylko zamyka system po wcześniejszych komunikatach

    Kolejny raz powtarzana ta bzdura.
    Macie jakieś materiały reklamowe z wytycznymi? ;-)

    > Widać przewagę Androida, prawda? :-)

    Tak działają normalnie zaprojektowane urządzenia.
    Nie bez powodu gwarancja na baterie jest mniejsza i się ją wymienia aby
    urządzenie działało dalej z pełną wydajnością.

    Aple postanowiło przykombinować, wydłużyć, oddalić wyrok a może klient
    się nie skapuje że urządzenie nie jest w pełni wartościowe.

    Ciemny lud to kupi...

  • 62. Data: 2019-05-27 00:02:00
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-05-26 o 23:01, z pisze:

    > Animko nie da się. ze względów technicznych.
    > Bo problem nie jest w jej pojemności a w systemie zarządzania zasobami.

    Dzięki :-)

    --
    animka

  • 63. Data: 2019-05-27 00:04:36
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-26 o 23:05, Filip454 pisze:

    > Kiedy bateria jest ZUŻYTA, to telefon zwalnia,

    I do czego to zmierza? Jak już jest tak zużyta że telefon zwolnił tak że
    się go nie da używać a klient jest już wkurwiony to co się wtedy dzieje?
    Ajfon się bezczelnie wyłącza czy jakimiś kosmicznymi sposobami działa
    dalej i to jest zgodne z umową? Z tym czego klient oczekiwał?

    Co innego jeśli telefon staje się przestarzały i strony fufufu się
    wolniej ładują.

    A co innego jak wydajność jest oddawana baterii specjalnie bo tak
    producent sobie wymyślił.

  • 64. Data: 2019-05-27 00:29:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Nie po prostu tylko zamyka system po wcześniejszych komunikatach
    >
    > Kolejny raz powtarzana ta bzdura.
    > Macie jakieś materiały reklamowe z wytycznymi? ;-)

    Nie zrozumiałeś. Mówimy o sytuacji w której system operacyjny
    nie wykrywa wzrostu oporności wewnętrznej w starym, zużytym
    akumulatorze i to powoduje że w pikach zapotrzebowania na
    prąd prawo Ohma powoduje spadek napięcia i reset CPU.
    Tym sytuacjom zapobiega iOS a Android nie, bo chcesz aby
    zawsze pracował w piku wydajności. Nie można mieć ciastka
    i zjeść ciastka - coś musisz wybrać.

    > Tak działają normalnie zaprojektowane urządzenia.
    > Nie bez powodu gwarancja na baterie jest mniejsza i się ją
    > wymienia aby urządzenie działało dalej z pełną wydajnością.

    Ale przed wymianą urządzenie Ci się po prostu resetuje/wyłącza.

    > Aple postanowiło przykombinować, wydłużyć, oddalić wyrok a może klient się
    > nie skapuje że urządzenie nie jest w pełni wartościowe.
    >
    > Ciemny lud to kupi...

    Ciemny to Ty jestes.

  • 65. Data: 2019-05-27 00:50:27
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-26 o 23:40, z pisze:

    > Przynajmniej zgodne z prawem bo wydajność telefonu jest zgodna z umową.

    No debil XD

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 66. Data: 2019-05-27 00:52:55
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-26 o 23:44, z pisze:
    > Nie potrafisz obronić brzydkich zagrywek apla to obrzucasz błotem innych.

    No powiem Ci ten Samsung jest też bezczelny, urządzenie przecież powinno
    działać 100 lat, mimo wyczerpanej baterii.

    Rzeczywiście brzydkie te zagrywki.

    Dyskutuje się z tobą jak z idiotą. Szkoda mojego czasu. Idź kup jakiś
    złom z Androidem za 500 zł i narzekaj, że laguje.

    Kupiłbyś używkę iPhone jak normalny człowiek i miałbyś spokój. A tak -
    nie dość, że masz lagujący telefon to jeszcze nie masz racji i się
    ośmieszasz.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 67. Data: 2019-05-27 00:54:25
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-26 o 23:44, z pisze:
    > Może weź w końcu te tabletki ;-)

    Szkoda, że nie sprzedają mózgu w tabletkach, może byłaby dla ciebie
    nadzieja.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 68. Data: 2019-05-27 00:58:54
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-26 o 23:51, z pisze:

    > No właśnie jaka to jest cena? 500 do 900 zł więc półka cenowa wyżej.

    Wolę zapłacić 400 zł i mieć normalny, nielagujący telefon, nie wiem jak ty.

    > I ile do niego kosztuje wymiana oryginalnej baterii? Bo chcę żyć

    Nie da się kupić i samemu wymienić oryginalnej baterii - są tylko
    zamienniki. Koszt w serwisie to około 300 zł.

    Ale możesz wymienić na zamiennik - tylko trzeba wybrać mądrze i też
    można samemu wymienić, nic ci nie wybuchnie. Trzeba wiedzieć jak, ale
    patrząc na twoje zdolności logicznego myślenia, jestem skłonny
    stwierdzić, że lepiej gdybyś zapłacił za wymianę ^^ No chyba, że byś
    wymieniał sam baterię w jakimś schronie, żeby inni przy tym nie
    ucierpieli :)

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 69. Data: 2019-05-27 01:01:30
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    > Po co to piszesz?
    >
    > Nie potrafisz obronić brzydkich zagrywek apla to obrzucasz błotem innych.
    >
    > Przecież napisałem że android mi się nie podoba.
    >
    > Ale lekarstwem na moje trzewia ;-) nie będzie cwaniackie skurwy...stwo
    > apla.
    >
    > Może weź w końcu te tabletki ;-)

    I jeszcze tylko dodam, że optymalizację działania baterii się wyłącza w
    menu.

    Ale twój móżdżek nie był w stanie zrobić większego researchu, bo i po co?

    Lepiej komuś wkręcić chorobę psychiczną i zrobić z niego debila. Jakie
    to polskie...

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 70. Data: 2019-05-27 07:40:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

> [...]
    > ładują.
    >
    > A co innego jak wydajność jest oddawana baterii specjalnie bo tak

    Co to znaczy "wydajność jest oddawana baterii"?

    Bateria jest niesprawna - nie jest w stanie już dostarczyć maksymalnego
    prądu potrzebnego do utrzymania przy pracy CPU przy maksymalnym
    obciążeniu. Powinieneś wtedy wymienić baterię na nową...
    Ale do czasu aż jej nie wymienisz masz tylko dwie opcje: albo CPU
    będzie wciąż domagał się maksymalnego prądu, którego bateria nie
    jest już w stanie dostarczyć, i procesor się wyłączy, zresetuje...
    Albo system operacyjny wykryje starą baterię i rozplanuje zadania
    dla procesora aby "spiłować" szczyty zapotrzebowania CPU na prąd
    i telefon będzie pracował dalej, bez resetów, ale 5-10% powolniej.
    Chyba każdy rozsądny człowiek uzna że druga wersja jest optymalna.
    Ja nie chciałbym aby mi telefon wyłączał się za każdym razem gdy
    spróbuję odpalić nawigację - wolałbym aby ta nawigacja odpaliła się
    jednak 2 sekundy później na starej baterii niż na nowej...
    Jednego co mi brakuje w implementacji tego w iOS to czy jest user
    informowany o fakcie starej baterii? Czy pojawia się komunikat gdzieś
    "właśnie system zdecydował spowolnić CPU o 5% z powodu starej
    baterii - rekomenduje się jej wymianę". Wolałbym abym był o tym
    fakcie poinformowany zamiast zgadywać czemu mój smartfon spowolnił.