    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Date: Mon, 27 May 2019 00:40:54 -0500
    <5ce7ea1e$0$537$65785112@news.neostrada.pl> <qc8qan$fqo$1@dont-email.me>
    <5ce7f3f7$0$519$65785112@news.neostrada.pl> <qc92r2$23c$1@dont-email.me>
    <5ce82a17$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@4...com>
    <5ce83bd8$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@4...com> <qca3to$71d$1@dont-email.me>
    <qcc6pl$m2q$1@dont-email.me> <5ce9a76b$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <qcdqk8$s4v$1@dont-email.me> <5ceaaf83$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <qcecrq$1em$2@dont-email.me>
    <5ceac332$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <qcev2m$lsc$1@dont-email.me> <5ceb0d75$0$521$65785112@news.neostrada.pl>

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:5ceb0d75$0$521$65785112@news.neostrada.pl...

    > I do czego to zmierza? Jak już jest tak zużyta że telefon zwolnił tak że
    > się go nie da używać a klient jest już wkurwiony to co się wtedy dzieje?
    > Ajfon się bezczelnie wyłącza czy jakimiś kosmicznymi sposobami działa
    > dalej i to jest zgodne z umową? Z tym czego klient oczekiwał?
    >
    > Co innego jeśli telefon staje się przestarzały i strony fufufu się wolniej
    > ładują.
    >
    > A co innego jak wydajność jest oddawana baterii specjalnie bo tak
    > producent sobie wymyślił.

    Co to znaczy "wydajność jest oddawana baterii"?

    Bateria jest niesprawna - nie jest w stanie już dostarczyć maksymalnego
    prądu potrzebnego do utrzymania przy pracy CPU przy maksymalnym
    obciążeniu. Powinieneś wtedy wymienić baterię na nową...
    Ale do czasu aż jej nie wymienisz masz tylko dwie opcje: albo CPU
    będzie wciąż domagał się maksymalnego prądu, którego bateria nie
    jest już w stanie dostarczyć, i procesor się wyłączy, zresetuje...
    Albo system operacyjny wykryje starą baterię i rozplanuje zadania
    dla procesora aby "spiłować" szczyty zapotrzebowania CPU na prąd
    i telefon będzie pracował dalej, bez resetów, ale 5-10% powolniej.
    Chyba każdy rozsądny człowiek uzna że druga wersja jest optymalna.
    Ja nie chciałbym aby mi telefon wyłączał się za każdym razem gdy
    spróbuję odpalić nawigację - wolałbym aby ta nawigacja odpaliła się
    jednak 2 sekundy później na starej baterii niż na nowej...
    Jednego co mi brakuje w implementacji tego w iOS to czy jest user
    informowany o fakcie starej baterii? Czy pojawia się komunikat gdzieś
    "właśnie system zdecydował spowolnić CPU o 5% z powodu starej
    baterii - rekomenduje się jej wymianę". Wolałbym abym był o tym
    fakcie poinformowany zamiast zgadywać czemu mój smartfon spowolnił.