  • 421. Data: 2019-06-03 10:11:34
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-02 o 23:14, Animka pisze:

    > Nie podszywaj się pod mojego nicka, ok?

    Ja?
    Ale trzeba to wyjaśnić.
    Ty wysyłasz po dwa razy (samo się robi ;-) ) to może i mi się samo
    podszywa ;-)

  • 422. Data: 2019-06-03 12:18:41
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-03 o 10:11, z pisze:
    > Ty wysyłasz po dwa razy (samo się robi ;-) ) to może i mi się samo
    > podszywa ;-)

    Od jakichś 3-ch dni wysyła mi się po 2 razy i nie mogę tego scancelować.
    Pokazuje sie informacja. że tylko z poziomu Thunderbirda można usunąć.
    Takiego "kffiatka" to jeszcze nie miałam.
    Zaraz zmienie serwer i zobaczę czy wyszło 2 razy.

    --
    animka

  • 423. Data: 2019-06-03 12:28:14
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-03 o 12:18, Animka pisze:

> [...]
    > Takiego "kffiatka" to jeszcze nie miałam.
    > Zaraz zmienie serwer i zobaczę czy wyszło 2 razy.

    Zmieniłam serwer z atmana na inny i widzę, że wyszło już 1 raz.

    --
    animka

  • 424. Data: 2019-06-03 14:16:53
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-03 o 12:28, Animka pisze:
    > Zmieniłam serwer z atmana na inny i widzę, że wyszło już 1 raz.

    To nie używasz jedynie słusznego co do którego są podejrzenia że nigdy
    nie zostanie wyłączony news.neostrada.pl ?

  • 425. Data: 2019-06-03 17:58:58
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-03 o 14:16, z pisze:

    > To nie używasz jedynie słusznego co do którego są podejrzenia że nigdy
    > nie zostanie wyłączony news.neostrada.pl ?

    Używam trzech serwerów, ale jako wysyłający miałam ustawione na atman-a.
    W każdej chwili można to zmienić.

    --
    animka

  • 426. Data: 2019-06-03 22:29:32
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-03 o 17:58, Animka pisze:
    > Używam trzech serwerów, ale jako wysyłający miałam ustawione na atman-a.
    > W każdej chwili można to zmienić.

    Przyznam się i pokajam, że używałem news.gazeta.pl.
    Kiedy zamknęli przesiadłem się na neostradę.
    Ile to już lat nie dotykałem tego ustawienia?

  • 427. Data: 2019-06-03 23:01:00
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-03 o 22:29, z pisze:

    > Przyznam się i pokajam, że używałem news.gazeta.pl.
    > Kiedy zamknęli przesiadłem się na neostradę.
    > Ile to już lat nie dotykałem tego ustawienia?

    Atman był chyba najlepszy. Tylko teraz coś się na nim knoci-jak
    zauważyleś. Na dodatek przestał wysyłać cancelowane posty. Gdzieś
    przeczytałam jakieś pogłoski, że ten serwer ma zniknąć.

    --
    animka

  • 428. Data: 2019-06-04 19:46:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Android te wszystkie problemy bierze pod uwagę i wyświetla prosto łatwo i
    > przyjemnie jednym wskaźnikiem naładowania.
    > Jeśli bateria nie trzyma prądów, ma mniejszą pojemność... to
    > odzwierciedlenie tego znajdzie się w tym wskaźniku.

    Czyli dalej nie zrozumiałeś co to jest wzrastająca oporność wewnętrzna?

    > A system zadba o komunikaty i prawidłowe zamknięcie aby nie uszkodzić
    > czegokolwiek. Nie będzie dziadował dojeżdżając tą malutką bateryjkę do
    > samego końca. ;-)

    Twoja nieskończona wiara w Boga Androida jest zabawna.

    > W androidzie użytkownik będzie miał świadomość co się dzieje i wymieni
    > baterię na czas i będzie cieszył się taką samą wydajnością.

    A co jeśli wymiana w klejonym unibody smartfonie kosztować będzie 300zł?
    Bez ficzerka w iOS wymiana baterii spadnie na użytkownika WCZEŚNIEJ.

    > Oczywiście w ramach możliwości tego systemu dla gimbazy pisanego
    > przez gimbazę ;-)

    Weź się już nie ośmieszaj.

  • 429. Data: 2019-06-04 19:48:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Mój wniosek: Android to jest system dla gimbazy programowany
    > przez gimbazę. Czy za 300 zł czy za 3000 tysiące. Jeden hu....

    Tak czy inaczej w kategorii cenowej <500zł za nowy (czytaj: biedafon)
    kupujący nie ma wyboru tylko jest SKAZANY na kochanie Androida.
    I potem sobie tłumaczy że go lubi a nie że go nie stać na dobry system.

    > Mógłbym coś napisać o iossie ale on się nie mieści w przedziale cenowym.
    > Dlatego pobłażliwie zapytam po co tu piszesz?

    Bo grupa jest publiczna i czytają wątek inni użytkownicy telefonów,
    nie tylko Ty. Jak Ci to przeszkadza że piszę to sobie mnie odfiltruj.

  • 430. Data: 2019-06-04 21:24:56

    Sorry po angielsku Ci nie napiszę.
    Bo widać po polsku nie rozumiesz.

    Nie kompromituj się dalej. Propaganda nic już nie zdziała.
    Bzdura powtarzana 1000 razy nie staje się prawdą.

    PS. Chyba że pojedziesz znowu gebelsizmem ;-)