    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Date: Tue, 4 Jun 2019 12:48:41 -0500
    <qcc6pl$m2q$1@dont-email.me> <5ce9a76b$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <qcdqk8$s4v$1@dont-email.me> <5ceaaf83$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cec18f8$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <qchom5$m1i$1@dont-email.me> <5cec6e4f$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <qcjn0r$qlg$1@dont-email.me> <5ced69a3$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <qcjqeh$dba$7@dont-email.me>
    <5ced773c$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
    <qcju3i$dua$1@dont-email.me> <qckk84$hln$1@dont-email.me>
    <5cee46b9$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <qclt82$rhi$1@dont-email.me>
    <5cee889b$0$534$65785112@news.neostrada.pl> <qcniaf$jil$1@dont-email.me>
    <qcnr01$rpe$1$kolczan@news.chmurka.net> <qcojcv$a2q$1@dont-email.me>
    <5cf03783$0$524$65785112@news.neostrada.pl> <qcsf92$dqq$1@dont-email.me>
    <5cf2c403$0$542$65785112@news.neostrada.pl> <qd0utd$5sf$1@dont-email.me>
    <5cf4b550$0$510$65785112@news.neostrada.pl>

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:5cf4b550$0$510$65785112@news.neostrada.pl...

    > Mój wniosek: Android to jest system dla gimbazy programowany
    > przez gimbazę. Czy za 300 zł czy za 3000 tysiące. Jeden hu....

    Tak czy inaczej w kategorii cenowej <500zł za nowy (czytaj: biedafon)
    kupujący nie ma wyboru tylko jest SKAZANY na kochanie Androida.
    I potem sobie tłumaczy że go lubi a nie że go nie stać na dobry system.

    > Mógłbym coś napisać o iossie ale on się nie mieści w przedziale cenowym.
    > Dlatego pobłażliwie zapytam po co tu piszesz?

    Bo grupa jest publiczna i czytają wątek inni użytkownicy telefonów,
    nie tylko Ty. Jak Ci to przeszkadza że piszę to sobie mnie odfiltruj.