  • 301. Data: 2019-05-30 14:47:18
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message
    news:qcnr01$rpe$1$kolczan@news.chmurka.net...

    > To nie jest prawda - iOS to drugi najpopularniejszy system w US po
    > Androidzie. Udział iOS rośnie, ale jeszcze się nie zrównały.

    W moim gronie znajomych jest tak na oko 80% iOS i 20% Andek.
    Być może w bogatszym Chicago jest inny rozkład niż gdy weźmiesz
    całe USA. Sądzę że jak sprawdzisz Silicon Valley to będzie 99%/1%.
    Średnia wartość domu w tamtych rejonach to 1,3 miliona dolarów :-D

  • 302. Data: 2019-05-30 17:36:37
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-30 o 01:11, Pszemol pisze:
    > Już go nie ma. Czy możesz przestać płakać nad czymś, co było 3 czy
    > 5 lat temu skoro rozmawiamy o wyborze telefonu dzisiaj??

    Ale ŚMIERDZI NADAL bo nadal jest domyślnie włączone.

    > No właśnie nie ciągle ta sama bo już od dawna nieaktualna.
    > A Ty dalej ją powtarzasz, do znudzenia.

    Tu jak zwykle nie ma argumentów bo z faktami się nie dyskutuje

    > Ależ o tym właśnie jest mowa.

    Przecież przyznałem wiele razy że zwalnianie ma zalety. Jeśli użytkownik
    tego chce.

    > Dlaczego więc kupiłeś górno Galaxy S7 które Laguje?

    Bo każdy popełnia błędy. Tylko niektórzy nie potrafią się do nich
    przyznać tak jak Aple.

    > Ale śmieszny jesteś.

    Jestem rozsądny. Śmieszni są ludzie którzy nie myśląc do rozsądku nie
    mogą dojść. Bo nie dopuszczają do siebie argumentów

    Tutaj psychiatra miałby coś do powiedzenia ale nie pora i nie czas ;-)

  • 303. Data: 2019-05-30 17:47:56
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-30 o 01:14, Pszemol pisze:

    > No ale laguje.

    Dlatego będzie nowe xiaomi za te same pianiądze

    > Inną alternatywą jest iPhone który nie laguje za ciut większe pieniądze.

    Jeśli jego bateria potrzyma tyle co Redmi 6 albo Redmi 7 co pomyślę.
    Jakie to model będzie? ;-)

    > Nie chce się kłócić - skądże znowu?

    SE jest faktycznie kuszące (bo twierdzisz że bateria długo trzyma) ale
    chyba się nie przełamię co do rozmiaru.

    > Mam nadzieję, że zawsze Apple będzie takie rzeczy robił dla dobra
    > użytkowników - bo takie były intencje tego "spowalniania".

    W mordę zawiało faszyzmem albo chociaż kaczyzmem. Takie ostatnio modne
    określenia ;-)

  • 304. Data: 2019-05-30 17:52:17
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-30 o 00:40, Filip454 pisze:

    Kłamiesz. Ani nie masz argumentów na jeden podstawowy zarzut o "dobrze
    klienta" a próbujesz zmieniać dyskusję na Android vs. iOS właśnie TY.
    W pyskowaniu litościwie nie wspomnę bo widać przemyślałeś co nie co.

  • 305. Data: 2019-05-30 17:58:51
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-30 o 01:16, Pszemol pisze:

    > Bez tego ficzera stary akumulator nie jest w stanie zasilić CPU
    > w pełnej mocy przerobowej i iPhone się może wyłączyć/zresetować.
    > To by przyspieszyło wymianę starego, pogwarancyjnego telefonu
    > na nowy. Dżdając kilkuprocentowe spowolnienie PRZEDŁUŻONO
    > czas życia starego urządzenia, więc Twoje teorie spiskowe są o tzw.
    > kant dupy rozbić.

    Tak by się działo u tych użytkowników którzy spowolnienia by nie zaważyli.
    Ale wielu zauważyło. A w dobie coraz bardziej rozpasanych aplikacji i
    stron www efekt okazał się DRAMATYCZNY.
    A ludzie chcą szybko uruchamiać te wszystkie fejsbuki tłitery i żeby www
    się szybko przewijało. Takie czasy.

  • 306. Data: 2019-05-30 18:01:31
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-30 o 14:44, Pszemol pisze:

    > Tak, to prawda. Tak się zachowuje teraz mój stary iPhone 4.
    > Wyłacza się nawet gdy wskaźnik baterii pokazuje 40-60%
    > dwie-trzy godziny po naładowaniu a uruchomię jakąś prądo
    > -żerną apkę. Jak tylko chodzi w nisko-żernych apkach to
    > chodzi aż do 3% na wskaźniku baterii. Fizyka panie. Acha,
    > i bateria ładuje się w nim "do pełna" w 40 minut, bo "do pełna"
    > to dziś jakieś 15% tego co było w nowym akumulatorze :-D

    Miałem w życiu kilka telefonów. Takie naprawiałem przez wymianę baterii
    albo wyrzucałem do śmieci bo trudno było powiedzieć ile pociągnie ;-)
    Nie dziaduj na baterię

  • 307. Data: 2019-05-30 18:03:03
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-30 o 17:52, z pisze:
> [...]
    > klienta" a próbujesz zmieniać dyskusję na Android vs. iOS właśnie TY.
    > W pyskowaniu litościwie nie wspomnę bo widać przemyślałeś co nie co.

    Jak kurwa nie mam argumentów kretynie, skoro za każdym razem wysyłam
    link w moich postach, a ty jak debil piszesz, że kłamię. No kurwa mać!
    Jak można nazwać takie szambo, które prowadzisz, dyskusją?

    Nawet mnie nie wkurwiaj pacanie, tylko uwal się i na spokojnie
    przeczytaj wątek.

    Kłócisz się jak dziecko z przedszkola.

    "PLOSE PANI BO ON ZACOL"

    Cokolwiek przemyślałeś, czy nadal jesteś debilem?

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 308. Data: 2019-05-30 18:04:48
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-30 o 17:36, z pisze:
    > Tu jak zwykle nie ma argumentów bo z faktami się nie dyskutuje

    Szczególnie z podstawowym faktem. Mianowicie takim, że jesteś skończonym
    idiotą, który w dodatku pisze pod dwoma (albo nawet trzema) różnymi
    nickami bo po prostu jesteś tchórzem i boisz się przyznawać do swoich
    własnych argumentów pod własnym imieniem lub normalnym nickiem.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 309. Data: 2019-05-30 22:05:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-30 o 14:47, Pszemol pisze:

> [...]
    > całe USA. Sądzę że jak sprawdzisz Silicon Valley to będzie 99%/1%.
    > Średnia wartość domu w tamtych rejonach to 1,3 miliona dolarów :-D

    Tak by było gdyby ajfony były najdroższe a ludzie kupowali telefony
    tylko kierując się sloganem "skóra fura i komóra"
    Ale tak nie jest.
    Dorośnij ;-)

  • 310. Data: 2019-05-30 22:09:13

    W dniu 2019-05-30 o 00:45, Filip454 pisze:

    Szacun. Rozmiar SE i "zastosowanie edytorskie"...
    To jakiś masochizm w wykonaniu gimbazy?