  • Data: 2019-05-29 00:31:03
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-28 o 22:23, Filip454 pisze:

    > A ty jak się nazywasz? Na imię masz Kretyn, a na nazwisko Jebany? :)

    LordBluzg(R) nie umiesz czytać?

    > Szanuję swoich rodaków, nie szanuję natomiast skretyniałych cymbałów.
    > Wolisz kretyn, debil, itp. bo pewnie każdy cię tak nazywa w realu i do
    > tego po prostu przywykłeś.

    Skąd taka wzniosła myśl u debila? Nie wiedziałaś że debil nie widzi
    swojej debilności?

    Czyli siebie nie szanujesz, no przykre :(

    > Bujaj wroty.

    Pal zelówy :D Podoba mi się jednak udowodnienie twojej własnej tezy, że
    jesteś debilem :D to jak nasranie do własnego gniazda ale to gniazdo
    akurat było pod napięciem :D Fajnie cię jebło :D #podobamisię.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>