  • Data: 2019-05-29 00:50:51
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-29 o 00:37, Filip454 pisze:

    > No, czyli synonim do "Kretyn Jebany". Wszystko się zgadza.

    W twoim Matrixie :)

    > Najwięcej na tej grupie piszesz o debilach, czyli masz jakiś ukryty
    > kompleks związany ze swoją inteligencją, bądź wiedzą i się nie dziwię
    > parobku.

    Nie, szukam specjalnie debili, tropię, podpuszczam i nazywam włącznie z
    udowodnieniem. Taka misja...i się załapałeś :) Nie mogę pozwolić na to,
    żeby debil pomyślał że jest mądry :]

    > Ty jesteś debilem i to patentowym, skoro nie widzisz różnicy między
    > Polakiem i Polakiem... Po prostu nie potrafisz odczytać ukrytego
    > przekazu, ale w końcu jesteś typowo polską larwą (w dodatku niesamowicie
    > głupim jej okazem), więc niczego innego nie mogę się spodziewać.
    >
    > No kurwa mać, takiego debila jak ty, to ja dawno w internetach nie
    > widziałem.

    Trafiłeś na łowcę debili. Sorry za zaciemnienie poznania. Jakąś przynętę
    musiałem użyć :]

    Drogi kretynie, to ty porównujesz rodaków do zwierząt strasząc Animal
    Planet a w przypadku przedstawienia tobie faktów, wijesz się jak pizda w
    occie. To jednak jakaś oznaka że pełnym debilem nie jesteś bo nie
    kłócisz się z faktami, co najwyżej, to je pomijasz ale jeszcze bredzisz.
    Jest jednak nadzieja, że jak stoisz na dnie, na ostatnim szczeblu
    drabiny i pukasz w dno od spodu, to ktoś ci ten właz kiedyś otworzy :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>