  • 51. Data: 2013-05-20 13:51:16
    Temat: Re: Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <u...@i...eu> wrote in message
    news:5199bc0e$0$26685$65785112@news.neostrada.pl...

    > I - cytuję: "mając telefon bez wymiennej karty pamięci" (w domyśle: ajfon)
    > masz dostępny tryb USB mass storage? Nie potrzeba już żadnych iTunes?
    > Serio?

    iTunes to inny zwierzak...
    USB mass storage udostępniający folder z fotkami to inny.

    > Zresztą w tytułowym S4 również nie wygląda to różowo, manuale mówią o
    > konieczności zainstalowania na komputerze odpowiednich sterowników, aby
    > móc korzystać z trybu pamięci masowej.
    > http://www.brorsoft.com/samsung-galaxy-s4/how-to-tra
    nsfer-media-files-to-galaxy-s4.html

    Swoją drogą takie zabezpieczenia komputerów firmowych mają swój cel
    który chcesz łamać a nie powinieneś... :-)

  • 52. Data: 2013-05-20 13:53:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
    > Pszemol nabazgrał(a):

    > SGS nie zgłasza się jako pamięć masowa i tu jest problem, działa to
    > dopiero jak masz root + patch.

    Przykre :-)

    > Czasami trzeba nawet jak jest zabezpieczony, taka polityka korpo że all
    > block ale i tak trzeba na niego coś wgrać od czasu do czasu ... takie
    > błędne koło ... czasami muszę zrobić jakieś zdjęcie bo np. przysłali nam
    > nie to co było w deklaracji a że idzie to np. z zagranicy to nie opłaca
    > się tego odsyłać tylko jest złomowane wtdey zdjęcie i @ do nich ... ale
    > czemu mam słać te @ z telefonu skoro mogę to zrobić z komputera ??

    Oprócz e-mail jest jeszcze chmura, przesył przez wifi, kabelek usb itp...

    > Zrób to w swoim iphonie bez ishitu który trzeba instalować.

    iTunes służą do większej ilości funkcji - fotki można zebrać z iPhone
    bez iTunes.

  • 53. Data: 2013-05-20 14:07:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    >Przykre :-)

    >Oprócz e-mail jest jeszcze chmura, przesył przez wifi, kabelek usb
    >itp...

    Kabelek USB nie dziala, choc do zdjec moze jeszcze tak.
    Wifi tak wprost tez nie dziala, bo wspolnego protokolu brak.
    Pozostaje chmura ... Google od chmury jakies tantiemy ciagnie ?

    A inne pliki ?

    J.

  • 54. Data: 2013-05-20 14:11:21
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Pszemol" napisał:

    > iTunes to inny zwierzak...
    > USB mass storage udostępniający folder z fotkami to inny.

    W ajfonie? Naprawdę? Zrootowałeś swojego iP4, czy snujesz wspomnienia o
    utopionym w kiblu iP5?

    nsfer-media-files-to-galaxy-s4.html

    > Swoją drogą takie zabezpieczenia komputerów firmowych mają swój cel
    > który chcesz łamać a nie powinieneś... :-)

    Do kogo ta mowa? To ja decyduję, co ma być w komputerach poblokowane, a co
    dostępne i nigdzie nie muszę się włamywać. Zresztą nie odwracaj kota ogonem,
    strzeliłeś kolejną bzdurę, jakoby tryb mass storage był dostępny zawsze i
    wszędzie, co nie jest prawdą i nie próbuj zwekslować na inny temat.

    JoteR

  • 55. Data: 2013-05-20 15:24:53
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    J.F nabazgrał(a):

    > Kabelek USB nie dziala, choc do zdjec moze jeszcze tak.
    > Wifi tak wprost tez nie dziala, bo wspolnego protokolu brak.
    > Pozostaje chmura ... Google od chmury jakies tantiemy ciagnie ?

    Dokładnie tak jest, kabelek nie działa, WiFi brak, chmura to już pakiet
    danych więc odpada.

  • 56. Data: 2013-05-20 18:45:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <u...@i...eu> wrote in message

    > W ajfonie? Naprawdę? Zrootowałeś swojego iP4,
    > czy snujesz wspomnienia o utopionym w kiblu iP5?

    Myślę, że to raczej od systemu operacyjnego zależy, konkretnie od
    jego wersji, a nie od tego czy zainstalujesz iOS 6 na iP4 czy iP5...

    I skąd wziąłeś jakiś kibel? Co Cię tak ciągnie w te rejony? :-)
    Utopiłem swojego iP5 w wiaderku ze słoną wodą przygotowaną
    dopiero co do podmiany w morskim akwarium...

    > Do kogo ta mowa? To ja decyduję, co ma być w komputerach poblokowane,
    > a co dostępne i nigdzie nie muszę się włamywać.

    Do Chrisa. Ty się wtrącasz do dyskusji i się potem boczysz że coś Ci nie
    pasi.

    > Zresztą nie odwracaj kota ogonem, strzeliłeś kolejną bzdurę, jakoby tryb
    > mass storage był dostępny zawsze
    > i wszędzie, co nie jest prawdą i nie próbuj zwekslować na inny temat.

    Napisałem tylko tyle, że nie musisz wyciągać pamięci z telefonu
    bo większość z nich, z iPhone włącznie, udostępnia fotki przez USB
    funkcją pamięci masowej, która jest obsługiwana już przez Windows.

  • 57. Data: 2013-05-20 18:52:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Kabelek USB nie dziala, choc do zdjec moze jeszcze tak.

    O zdjęciach rozmawiałem z Chrisem.

    > Wifi tak wprost tez nie dziala, bo wspolnego protokolu brak.

    Co to znaczy "tak wprost"?
    Na iPhone jest appek WireShare umożliwiający transfer z przeglądarki
    peceta na telefon i spowrotem przez wifi lub bluetooth...

    > Pozostaje chmura ... Google od chmury jakies tantiemy ciagnie ?

    Nie starczy Ci palców na obu rękach aby policzyć wszystkie dziś
    oferowane chmury przez wielu providerów - są płatne, są bezpłatne.
    Technika bardzo dziś popularna...
    Bawią się w to w USA nawet sklepy z przyborami biurowymi
    i komputerami zachęcając chmurą do kupienia większych usług
    backupu czy też obsługi archiwizacji plików...

    WireShare o którym wspomniałem wyżej.

  • 58. Data: 2013-05-20 18:52:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
    > J.F nabazgrał(a):

    > Dokładnie tak jest, kabelek nie działa, WiFi brak, chmura to już pakiet
    > danych więc odpada.

    Bez wifi to jeszcze masz bluetooth.

  • 59. Data: 2013-05-20 19:04:16
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Pszemol" napisał:

    > Myślę, że to raczej od systemu operacyjnego zależy, konkretnie od
    > jego wersji, a nie od tego czy zainstalujesz iOS 6 na iP4 czy iP5...

    No więc czy twój system operacyjny pozwala na komunikację z PC via USB w
    trybie pamięci masowej, aby można było dostać się do zawartości karty
    pamięci, bo o tym była mowa? Nie. I taki czy inny system nie ma tu nic do
    rzeczy.

    > I skąd wziąłeś jakiś kibel? Co Cię tak ciągnie w te rejony? :-)
    > Utopiłem swojego iP5 w wiaderku ze słoną wodą przygotowaną
    > dopiero co do podmiany w morskim akwarium...

    Twoja sprawa, do czego załatwiasz swoje naturalne potrzeby.

    > Do Chrisa. Ty się wtrącasz do dyskusji i się potem boczysz że coś Ci nie
    > pasi.

    To odpowiadaj Chrisowi. Wątkowanie potrafisz chyba ogarnąć?

    > Napisałem tylko tyle, że nie musisz wyciągać pamięci z telefonu
    > bo większość z nich, z iPhone włącznie, udostępnia fotki przez USB
    > funkcją pamięci masowej, która jest obsługiwana już przez Windows.

    Obawiam się, że dość oszczędnie gospodarujesz prawdą.

    JoteR

  • 60. Data: 2013-05-20 20:13:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 20 May 2013 11:52:22 -0500, Pszemol napisał(a):
    > O zdjęciach rozmawiałem z Chrisem.

    A nie o szerzej pojetych plikach ?

    P.S. Filmy z kamery sie da, czy to nie zdjecia, wiec nie ?

    > Co to znaczy "tak wprost"?
    > Na iPhone jest appek WireShare

    I to jest wlasnie "nie wprost".

    > umożliwiający transfer z przeglądarki
    > peceta na telefon i spowrotem przez wifi lub bluetooth...

    Cholernie wygodne, nieprawdaz ? :-P

    > Nie starczy Ci palców na obu rękach aby policzyć wszystkie dziś
    > oferowane chmury przez wielu providerów - są płatne, są bezpłatne.
    > Technika bardzo dziś popularna...

    No ale co - Google ma centa od kazdej i kazdego uzytkownika, ze nic
    innego nie zapewnil ?

    J.