  • Data: 2013-05-20 18:45:23
    Temat: Re: Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "JoteR" <u...@i...eu> wrote in message
    news:519a12f3$0$1254$65785112@news.neostrada.pl...

    > W ajfonie? Naprawdę? Zrootowałeś swojego iP4,
    > czy snujesz wspomnienia o utopionym w kiblu iP5?

    Myślę, że to raczej od systemu operacyjnego zależy, konkretnie od
    jego wersji, a nie od tego czy zainstalujesz iOS 6 na iP4 czy iP5...

    I skąd wziąłeś jakiś kibel? Co Cię tak ciągnie w te rejony? :-)
    Utopiłem swojego iP5 w wiaderku ze słoną wodą przygotowaną
    dopiero co do podmiany w morskim akwarium...

    > Do kogo ta mowa? To ja decyduję, co ma być w komputerach poblokowane,
    > a co dostępne i nigdzie nie muszę się włamywać.

    Do Chrisa. Ty się wtrącasz do dyskusji i się potem boczysz że coś Ci nie
    pasi.

    > Zresztą nie odwracaj kota ogonem, strzeliłeś kolejną bzdurę, jakoby tryb
    > mass storage był dostępny zawsze
    > i wszędzie, co nie jest prawdą i nie próbuj zwekslować na inny temat.

    Napisałem tylko tyle, że nie musisz wyciągać pamięci z telefonu
    bo większość z nich, z iPhone włącznie, udostępnia fotki przez USB
    funkcją pamięci masowej, która jest obsługiwana już przez Windows.