  • Data: 2013-04-17 02:24:48
    Temat: Re: Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
    news:kk0drg$iu6$1@node1.news.atman.pl...

    > Tak wiem iphone nie ma takiej opcji więc trzeba krytykować ale pewnie
    > zaraz zrobią patent na to że IR to wymysł jabłka i tylko oni będą mogli
    > mieć i wtedy będzie to amazing ....

    Fajnie że wspomniałeś iPhone, bo właśnie używam go czasem
    w roli pilota do telewizora, notabene TV Samsunga. A że się
    iPhone z TV komunikuje po wifi bo oba są w tym samym LAN
    to właśnie tym bardziej nie widzę potrzeby do funkcji IR.
    Za pomocą pilota wifi możesz np. ściszyć TV w innym pokoju
    czego nie zrobisz przez pilota IR.

    > Powienm że sam mam dwa piloty do jednego TV bo nie chce
    > mi się czasami łazić od wypoczynko do stolika a tak łatwiej
    > i szybciej zmienić kanał albo ściszyć bo lecą głupie reklamy.

    :-))) Rozbawiłeś mnie, Chris...
    Jeśli pilot do TV jest owocem ludzkiego lenistwa to co powiedzieć
    o kimś, kto ma dwa piloty? Leniuch do kwadratu? :-))))

    > Następna sprawa to taka że jak padnie ci pilot to zawsze masz
    > drugi zapasowy i nie musisz na szybko lecieć do sklepu
    > i kupować następny bo 90% jest tylko z pilota.

    Widzę, że dla Ciebie TV to przedmiot pierwszej potrzeby, jak
    woda i powietrze... Jak Ci padnie pilot to SZYBKO LECISZ do
    sklepu bo bez TV przez jeden dzień normalnie się udusisz, nie? :-)
    Uważaj abyś się nie potknął lecąc do sklepu...
    Może spróbuj parę razy zamiast TV oglądać wyjść na rower, co?

    > Przy okazji dobry pilot all in one kosztuje ok 600zł
    > więc nie wiem gdzie tu twoje 30-40zł.

    Tak, są takie za $100, czy nawet za $200 (Logitech Harmony) ale
    są też uniwersalne piloty obsługujące wiele urządzeń na raz jak te:
    http://www.google.com/shopping/product/9568783708553
    23780
    http://www.google.com/shopping/product/7250801187697
    243041
    Czy taki jest dobry?? Dla mnie bardzo dobry - spełnia swoją funkcję...
    A że bez zbędnych wodotrysków? No ciekawe czy taka aplikacja
    w telefonie rzeczywiście zastąpi wszystkie funkcje najdroższej
    wersji Logitecha Harmony...