  • Data: 2013-03-16 14:11:37
    Temat: Re: Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16.03.2013 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Ale ma tez pare wad - np potrzeba widocznosci.
    > Jeden ruch reka czy noga i lacznosc sie zrywa :)
    Dlatego np. można bardziej wiarygodnie przyjąć że dane urządzenie
    jest gdzie ma/miało być, a nie "tuż obok" za ścianą ;).

    > Do czego chcesz uzyc tego IR ?
    > BT chyba jednak lepszy, choc bardziej podsluchiwalny.

    BT "świeci" dookoła, używa też coraz bardziej wysyconego pasma.
    IR można łatwo/tanio uzupełnić/ograniczyć kablem. Nie przeszkadza
    innym wrażliwym na fale radiowe sprzętom. Nie da się zagłuszyć EM*.

    > Zreszta z jakis powodow Irda juz w sprzecie nie ma, ciekawe z jakich.
    > Klienci nie chcieli przeplacac ?

    Nie było, ale wraca, ja się cieszę, mimo że używałem w dość
    specyficznych zastosowaniach, ktoś wymyśli nowe.
    To tylko dodatkowe I/O, ma swoje wady i zalety, w dodatku bardzo
    tanie.

    * w pewnych granicach.

    --
    kakmaratgmaildotcom