  • 31. Data: 2006-02-05 15:11:41
    Temat: Re: Gadu-Gadu Spółka z nieograniczoną nieodpowiedzialnością walczy ze spamem (ciekawostka przyrodnicza :)
    Od: Jakub Klausa <j...@b...pl>

    futszaK <f...@p...pl> wrote:
    f => Sun, 5 Feb 2006 12:02:14 +0100, użyszkodnik jokey
    f => <jokey@tnt_nospam_.pl> napisał:
    f =>
> [...]
    f =>
    f => a ten w ripe jest czasowoniedostepny

    Może korzystają z Tele-Gadu? ;P ;>

    Kuba
    --
    Jakub Klausa, JK762-RIPE, j...@b...pl
    * Life's a BETA, then you crash.... *

  • 32. Data: 2006-02-05 16:07:17
    Od: tm <m...@i...pl>

    On Sun, 05 Feb 2006 13:30:47 +0100, futszaK wrote:

    > co się dziwisz, najpierw kasa, potem sentymenty
    >
    > co w tym dziwnego ???

    Nic, ale jest jeszcze coś takiego, jak kultura i szacunek dla
    użytkownika (=klienta, dzięki któremu firma te $$$ zarabia).

    --
    Tom

  • 33. Data: 2006-02-05 16:16:05
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    tm napisał(a):

    > Nic, ale jest jeszcze coś takiego, jak kultura i szacunek dla
    > użytkownika (=klienta, dzięki któremu firma te $$$ zarabia).

    Widać, że nie jesteś marketoidem ;-)

    Zastanów się - z punktu widzenia takowego zatrudnionego w GG - *KTO*
    płaci pieniądze na utrzymanie firmy? Przecież nie te parę milionów
    użyszkodników...

    M.

  • 34. Data: 2006-02-05 17:00:43
    Od: Marcin 'Qrczak' Kowalczyk <q...@k...org.pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> writes:

    > Widać, że nie jesteś marketoidem ;-)
    >
    > Zastanów się - z punktu widzenia takowego zatrudnionego w GG - *KTO*
    > płaci pieniądze na utrzymanie firmy? Przecież nie te parę milionów
    > użyszkodników...

    Rozleniwia ich to, że byli pierwsi liczący się i mają dużo
    użytkowników, więc inni są zmuszeni być ich klientami, jeśli
    tylko chcą się komunikować z dużą liczbą Polaków.

    Gdyby panowała tu zdrowa konkurencja, to zaczęliby zwracać uwagę
    na użytkowników.

    --
    __("< Marcin Kowalczyk
    \__/ q...@k...org.pl

  • 35. Data: 2006-02-05 18:10:38
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 05 Feb 2006 18:00:43 +0100, użyszkodnik Marcin 'Qrczak'
    Kowalczyk <q...@k...org.pl> napisał:

    > Rozleniwia ich to, że byli pierwsi liczący się i mają dużo
    > użytkowników, więc inni są zmuszeni być ich klientami, jeśli
    > tylko chcą się komunikować z dużą liczbą Polaków.

    bronił Ci ktoś napisać konkurencyjny komunikator i wypuścić go w
    czasie kiedy zrobił to LF ???

    każdy mógł to zrobić, wiec pretensje można mieć jedynie do samego
    siebie że się tego nie zrobiło samemu

    > Gdyby panowała tu zdrowa konkurencja, to zaczęliby zwracać uwagę
    > na użytkowników.

    gdyby baba miała wąsy to by byla dziodek

    co innego jak monopol na rynku jest efektem ograniczeń prawnych
    teraz/w przeszłości (vide France Telecom Polska) a co innego kiedy
    monopol stworzył ktoś sam dzięki ładnemu pomysłowi,
    pracowitości,umiejętności organizacyjnej

    --
    futszaK
    601061867

  • 36. Data: 2006-02-05 18:36:12
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Marcin 'Qrczak' Kowalczyk napisał(a):

    > Rozleniwia ich to, że byli pierwsi liczący się i mają dużo
    > użytkowników, więc inni są zmuszeni być ich klientami, jeśli
    > tylko chcą się komunikować z dużą liczbą Polaków.

    Byli pierwsi i wygrali kawał rynku. I dlatego maja teraz klientów,
    którzy chcą do nich przyjść z kasą

    > Gdyby panowała tu zdrowa konkurencja, to zaczęliby zwracać uwagę
    > na użytkowników.

    A nie ma? WP, O2, Onet Skype...

    M.

  • 37. Data: 2006-02-05 18:57:46
    Od: jokey <jokey@tnt_nospam_.pl>

    Dnia Sun, 05 Feb 2006 17:16:05 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Zastanów się - z punktu widzenia takowego zatrudnionego w GG - *KTO*
    > płaci pieniądze na utrzymanie firmy? Przecież nie te parę milionów
    > użyszkodników...

    posrednio tak, bo jakby ich nie bylo, to kto ogladal by te reklamy ;)
    Program swoja droga, ale to uzytkownicy tworza rynek, wiec fajnym
    podejsciem ze strony teamu GG jest wq%$# uzytkownikow :) Cos jak podcinanie
    galezi, na ktorej sie siedzi - oby szybko i skutecznie ;>
    Pozdrawiam !
    jokey
    GGSuX!
    ********************************

  • 38. Data: 2006-02-05 19:02:41
    Od: Marcin 'Qrczak' Kowalczyk <q...@k...org.pl>

    futszaK <f...@p...pl> writes:

    > każdy mógł to zrobić, wiec pretensje można mieć jedynie do samego
    > siebie że się tego nie zrobiło samemu

    Nie mam do nich pretensji, że byli pierwsi, tylko tłumaczę, dlaczego
    mogą się utrzymywać oferując mierną jakość i mierny stosunek do klienta.
    Network effect jest ważniejszy niż wszystko inne.

    --
    __("< Marcin Kowalczyk
    \__/ q...@k...org.pl

  • 39. Data: 2006-02-05 19:02:44
    Od: tm <m...@i...pl>

    On Sun, 05 Feb 2006 17:16:05 +0100, Maciej Bebenek wrote:

    > Widać, że nie jesteś marketoidem ;-)

    Racja :)

    > Zastanów się - z punktu widzenia takowego zatrudnionego w GG - *KTO*
    > płaci pieniądze na utrzymanie firmy? Przecież nie te parę milionów
    > użyszkodników...

    Ale przecież klikamy w bannery ;)

    --
    Tom

  • 40. Data: 2006-02-05 20:24:26
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 5 Feb 2006 19:57:46 +0100, użyszkodnik jokey
    <jokey@tnt_nospam_.pl> napisał:

> [...]
    > podejsciem ze strony teamu GG jest wq%$# uzytkownikow :) Cos jak podcinanie
    > galezi, na ktorej sie siedzi - oby szybko i skutecznie ;>

    troche powq%$# ,potem pare miesięcy będzie spokój i tak w stałym cyklu
    półrocznym, a skoro stały strumień kasy napływa to w czym problem ???