  • 41. Data: 2006-02-05 20:40:09
    Temat: Re: Gadu-Gadu Spółka z nieograniczoną nieodpowiedzialnością walczy ze spamem (ciekawostka przyrodnicza :)
    Od: wer <a...@o...pl>

    Użytkownik Tomasz Torcz napisał:
    > Dzięki, tm, za post o treści:

    > Program może tak, ale spółka ma nowe pomysły. Np. zabranie
    > użytkownikom atrakcyjnych numerów i przeznaczenie ich na cele
    > marketoidalne:
    > http://kg.net.pl/~michal/docs/gg_numery.htm
    > http://di.com.pl/news/12705,0.html

    No, Walesa dostal 1980 :)

    wer

  • 42. Data: 2006-02-06 20:17:03
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > bronił Ci ktoś napisać konkurencyjny komunikator i wypuścić go w
    > czasie kiedy zrobił to LF ???

    A ile jest oryginalnego kodu w GG?

  • 43. Data: 2006-02-06 22:09:57
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    MC napisał(a):

    > A ile jest oryginalnego kodu w GG?

    Ale to nie ma nic wspólnego z zagadnieniem. DR DOS też był kiedyś
    podwalinami pewnego światowego koncernu ;-)

    M.

  • 44. Data: 2006-02-08 16:05:34
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > Ale to nie ma nic wspólnego z zagadnieniem. DR DOS też był kiedyś
    > podwalinami pewnego światowego koncernu ;-)

    futszaK wspominał w swoim majlu o "napisać konkurencyjny komunikator".
    Powtarzam, NAPISAĆ. Więc chyba uważa, ze GG zostało napisane przez LF. Aby
    sprawę wyjaśnić zapytałem o ilość oryginalnego kodu w tym produkcie. Nie
    pytam o właściciela, a tylko wtedy Twoje uwagi byłyby na temat.