    From: Michał Lankosz <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Gąbki na słuchawki
    Date: Fri, 26 Jul 2013 22:47:49 +0200

    W dniu 2013-07-26 20:01, J.F pisze:
    > Użytkownik "Michał Lankosz" napisał w
    >
    > Zartujesz - tani, chinski wyrob, i producent ma dbac o gabki a nie o zbyt ?

    Następne chyba kupię z zapasem gąbek :) Zapytałem, bo może akurat...
    Kiedyś niemiecka firma przysłała mi instrukcję do kupionego okazyjnie na
    Allegro PMR z funkcją niani, dawno już nie produkowanego. Obsługa
    wyjątkowo nieintuicyjna. Nie liczyłem na to, że w ogóle mi odpowiedzą! A
    jednak.

    > I tak pogratulowac MT wyboru dostawcy, skoro tyle wytrzymaly :-)

    Jakiś sprzęt od nich też miałem i byłem zadowolony. Nie jest to
    najgorsza chińszczyzna. Nowych słuchawek nie mam potrzeby kupować. Już
    trochę różnych słuchawek mam. Też przeważnie nie maja gąbek, ale nie
    używam ich bo jakością nie powalają, porównywalne do tych Media-Tech.

    --
    Michał